Descriere - Zaharul vanilat transforma cremele, budincile, biscuitii, prajiturile, ciocolata si inghetata in delicatese cu gust divin.
- Vanilia este condimentul cel mai renumit pentru dulciuri.
- Copiii si adultii deopotriva adora aroma de vanilie.
Proprietati - Materia prima pentru cutie este lemnul din padurile certificate FSC.
- In cutie, condimentele sunt protejate de folie de lemn compostabila.
- Materii prime regenerabile.
- Protectie aroma imbunatatita, nu este nevoie de celofan in jurul cutiilor.
- Cerneala de tiparire a fost inlocuita cu cerneala compostabila.
- 100% ecologic.
- Ambalat manual, ambalaj compostabil.
Continut - O cutie contine 50g zahar vanilat, produs certificat ecologic.
- Ingrediente: 5% vanilie macinata*, 95% zahar din sfecla*, *=din agricultura ecologica.
- Informatii nutritionale medii pentru 100g produs: energie 1682/396 kj/kcal, grasimi.
Informatii produs
Ingrediente | 5 vanilie macinata 95 zahar din sfecla din agricultura ecologica |
---|---|
Informatii nutritionale medii pentru 100g produs | Energie 1682396 kjkcal grasimi |
Magazine tva5
Despre Sonnentor
Sonnentor este un brand austriac cunoscut pentru ierburile, condimentele și ceaiurile sale organice.
Compania a fost fondată în 1988 și de atunci a devenit un producător și distribuitor proeminent de ierburi culinare și ceaiuri din plante organice și sustenabile.
Gama de produse Sonnentor include o mare varietate de ceaiuri din plante, condimente, condimente din plante și produse conexe.
Sunt bine respectați pentru angajamentul lor față de agricultura ecologică, agricultura durabilă și practicile de afaceri etice.
Produsele Sonnentor sunt adesea ambalate în ambalaje ecologice și distinctive, ceea ce este în concordanță cu accentul pus pe responsabilitatea față de mediu.
Compania este dedicată promovării utilizării ierburilor și condimentelor în gătit și promovării unui stil de viață sănătos.
Își aprovizionează plantele din diferite regiuni, iar multe dintre produsele lor sunt certificate organic.
Produsele Sonnentor sunt disponibile în diverse țări, atât în magazine, cât și online, făcându-le accesibile unui public global.