Descriere - Amintiri din copilaria dulce si pofticioasa in bucatarie!- Se foloseste la prepararea deserturilor de fructe, precum si a bucatelor savuroase din carne.
- Scortisoara este unul dintre cele mai iubite condimente pentru preparatele dulci.
Proprietati - Acest condiment este disponibil in solnita metalica, aceasta putand fi reumpluta.
- Aceasta solnita este durabila si poate fi reutilizata mai bine decat cele vechi.
- In acest mod, protejam mediul.
Continut - O solnita metalica reincarbabila contine 40g scortisoara Ceylon, produs certificat ecologic.
- Ingrediente: 100% scortisoara Ceylon*, *=din agricultura ecologica.
- Tara de origine: Tanzania.
Utilizare - Utilizati la placinta cu mere sau de dovleac pentru un gust desavarsit.
- Poate fi utilizata la numeroase alte retete de dulciuri, dar si la preparate sarate precum fripturi sau mancaruri pe baza de orez.
- Sfat: Adaugati un varf de cutit, spre sfarsitul gatitului.
Informatii produs
Ingrediente | 100 scortisoara |
---|---|
Tara de origine | Tanzania |
Sfat | Adaugati un varf de cutit spre sfarsitul gatitului |
Magazine tva5
Despre Sonnentor
Sonnentor este un brand austriac cunoscut pentru ierburile, condimentele și ceaiurile sale organice.
Compania a fost fondată în 1988 și de atunci a devenit un producător și distribuitor proeminent de ierburi culinare și ceaiuri din plante organice și sustenabile.
Gama de produse Sonnentor include o mare varietate de ceaiuri din plante, condimente, condimente din plante și produse conexe.
Sunt bine respectați pentru angajamentul lor față de agricultura ecologică, agricultura durabilă și practicile de afaceri etice.
Produsele Sonnentor sunt adesea ambalate în ambalaje ecologice și distinctive, ceea ce este în concordanță cu accentul pus pe responsabilitatea față de mediu.
Compania este dedicată promovării utilizării ierburilor și condimentelor în gătit și promovării unui stil de viață sănătos.
Își aprovizionează plantele din diferite regiuni, iar multe dintre produsele lor sunt certificate organic.
Produsele Sonnentor sunt disponibile în diverse țări, atât în magazine, cât și online, făcându-le accesibile unui public global.