Descriere produs: Pentru un par cu aspect vizibil mai puternic si mai bogat.
Formula cu cafeina si calciu face parul mai puternic.
Conceput special pentru barbatii cu parul subtire si rar.
Curata si intareste parul in acelasi timp.
Ofera parului un aspect mai sanatossamponul Dove Men+Care Thickening este conceput special pentru barbatii cu parul subtire si rar, pentru a-i ajuta sa lupte impotriva pierderii parului.
Formula cu cafeina si calciu intareste firul de par de la radacina pana la varfuri, pentru un par care arata mai bogat si mai puternic.
Actiunea intensa a formulei cu cafeina si calciu combina curatarea si hidratarea pentru a face parul subtire si rar sa arate mai puternic si mai rezistent.
Pentru a obtine efectul dorit, umezeste-ti parul complet si maseaza samponul usor pe scalp.
Clateste bine.
Ai obiceiul sa clatesti si sa repeti procesul? Daca utilizezi samponul zilnic, repetarea procesului nu este neaparat necesara (decat daca ai utilizat prea mult fixativ).
Mai putine fire de par rupte vs sampon fara balsam Mai bogat datorita volumului sau vs parul nespalat Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Caffeine, Calcium Glycerophosphate, Carbomer, Citric acid, Cocamide MEA, Dimethiconol, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Phenoxyethanol, Sodium benzoate, Sodium chloride, Sodium hydroxide, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, TEA-Sulfate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool Mod de utilizare: Aplica samponul pe parul ud pana se creeaza o spuma bogata si clateste cu apa din abundenta.
Descriere brand: Descopera lumea Dove.
Informatii produs
Produs | Pentru un par cu aspect vizibil mai puternic si mai bogat |
---|---|
Ingrediente | Aqua |
Mod de utilizare | Aplica samponul pe parul ud pana se creeaza o spuma bogata si clateste cu apa din abundenta |
Descriere brand | Descopera lumea |
Magazine cosmetice barbati
Despre Dove
Dove este un brand binecunoscut care se concentrează în primul rând pe produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Este deținut de Unilever, o companie multinațională de bunuri de larg consum.
Iată câteva puncte cheie despre marca Dove: 1.
Prezentul companiei: Dove este un brand sub umbrela Unilever, una dintre cele mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.
Dove a fost introdus în 1957 ca săpun de frumusețe și de atunci și-a extins gama de produse pentru a include diverse produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Gama de produse: Dove oferă o gamă largă de produse de îngrijire personală, inclusiv produse de spălare pentru corp, săpunuri, șampoane, balsamuri, deodorante, loțiuni și produse de îngrijire a pielii.
Una dintre caracteristicile distinctive ale Dove este concentrarea pe produse care sunt blânde și potrivite pentru pielea sensibilă.
Campania „Real Beauty”: Dove este probabil cel mai cunoscut pentru campania „Real Beauty”, care a început la începutul anilor 2000.
Această campanie se concentrează pe promovarea pozitivității corpului și a stimei de sine prin contestarea standardelor tradiționale de frumusețe și subliniind frumusețea naturală a tuturor indivizilor.
Responsabilitate socială: Dove a fost implicată în diverse inițiative de responsabilitate socială și sustenabilitate, cum ar fi eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și inițiative care promovează stima de sine și încrederea în corp în rândul oamenilor de toate vârstele.
Prezență globală: Produsele Dove sunt disponibile pe scară largă în multe țări și regiuni din întreaga lume.
Brandul are o prezență puternică pe piața de îngrijire personală și frumusețe.
Proprietate: După cum am menționat mai devreme, Dove este un brand deținut de Unilever, care este o companie multinațională cu un portofoliu larg de mărci de consum.