Descriere produs: 48h de protectie eficienta impotriva transpiratiei Testat dermatologic Tehnologia cu ? agenti de hidratare protejeaza pielea subratului impotriva iritatiilor Formula 100% fara alcool Parfum proaspat, revigorant Cand esti tot timpul in miscare, ai nevoie de un antiperspirant puternic, care sa tina pasul cu programul tau incarcat.
Antiperspirantul spray Dove Men+ iti ofera protectie eficienta impotriva transpiratiei si a mirosurilor neplacute pana la 48 de ore, pentru un plus de incredere in orice moment al zilei.
Tehnologia cu ? agenti de hidratare protejeaza pielea subratului impotriva iritatiilor.
Ce face? Protectie antiperspiranta de lunga durata Cel mai bun antiperspirant pentru barbati este cel care protejeaza activ impotriva transpiratiei.
Antiperspirantul Dove Men+Care cu ingrediente antiperspirante foarte eficiente ofera protectie puternica 48h impotriva transpiratiei si mirosului neplacut Senzatie de prospetime Un parfum revigorant ce-ti ofera o senzatie de prospetime intreaga zi Protectia impotriva iritatiilor Tehnologia avansata din antiperspirantele spray Dove Men+Care combina ingredientele antiperspirante puternice cu tehnologia cu ? agenti de hidratare, care protejeaza pielea subratului impotriva iritatiilor Ingrediente: Active Ingredient: Aluminum Chlorohydrate (20.
2%) Inactive Ingredients: Butane, Hydrofluorocarbon 152A, Cyclopentasiloxane, Isobutane, Ppg-14 Butyl Ether, Fragrance (Parfum), Helianthus Annuss (Sunflower) Seed Oil, Disteardimonium Hectorite, C12-15 Alkyl Benzoate, Propane, Bht, Octyldodecanol, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Tocopheryl Acetate, Alpha-Isomethyl Lonone, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool Mod de utilizare: Pentru a te bucura de cea mai buna protectie intreaga zi dupa dus, asigura-te ca pielea subratului este complet uscata.
Agita spray-ul pentru a omogeniza ingredientele de protectie si de hranire.
Apoi, tinand bratul ridicat deasupra capului, pulveri.
Informatii produs
Produs | 48h de protectie eficienta impotriva transpiratiei |
---|---|
Ingrediente | Active |
Ingredient | Aluminum |
Ingredients | Butane |
Mod de utilizare | Pentru a te bucura de cea mai buna protectie intreaga zi dupa dus asigurate ca pielea subratului este complet uscata |
Magazine cosmetice barbati
Despre Dove
Dove este un brand binecunoscut care se concentrează în primul rând pe produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Este deținut de Unilever, o companie multinațională de bunuri de larg consum.
Iată câteva puncte cheie despre marca Dove: 1.
Prezentul companiei: Dove este un brand sub umbrela Unilever, una dintre cele mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.
Dove a fost introdus în 1957 ca săpun de frumusețe și de atunci și-a extins gama de produse pentru a include diverse produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Gama de produse: Dove oferă o gamă largă de produse de îngrijire personală, inclusiv produse de spălare pentru corp, săpunuri, șampoane, balsamuri, deodorante, loțiuni și produse de îngrijire a pielii.
Una dintre caracteristicile distinctive ale Dove este concentrarea pe produse care sunt blânde și potrivite pentru pielea sensibilă.
Campania „Real Beauty”: Dove este probabil cel mai cunoscut pentru campania „Real Beauty”, care a început la începutul anilor 2000.
Această campanie se concentrează pe promovarea pozitivității corpului și a stimei de sine prin contestarea standardelor tradiționale de frumusețe și subliniind frumusețea naturală a tuturor indivizilor.
Responsabilitate socială: Dove a fost implicată în diverse inițiative de responsabilitate socială și sustenabilitate, cum ar fi eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și inițiative care promovează stima de sine și încrederea în corp în rândul oamenilor de toate vârstele.
Prezență globală: Produsele Dove sunt disponibile pe scară largă în multe țări și regiuni din întreaga lume.
Brandul are o prezență puternică pe piața de îngrijire personală și frumusețe.
Proprietate: După cum am menționat mai devreme, Dove este un brand deținut de Unilever, care este o companie multinațională cu un portofoliu larg de mărci de consum.