Masca servetel Garnier Nutribomb, imbogatita cu lapte de cocos si acid hialuronic ofera nutritie intensa si iluminare tenului uscat.
Rasfatati-va tenul uscat cu prima masca servetel de la Garnier saturata cu un serum cu textura lejera de lapte ce hraneste si ilumineaza tenul uscat in 15 minute.
dupa 15 minute*: tenul este hranit, hidratat si luminos.
dupa 1 saptamâna**, aspectul tenului este imbunatatit si liniile fine sunt reduse.
*Test consumatori- 83 femei - dupa 1 aplicare.
**Test consumatori - 83 femei - dupa 3 aplicari pe saptamana.
Ingrediente si inovatie: Formula este imbogatita cu acid hialuronic si lapte de cocos pentru nutritie intensa a tenului.
Aqua /water, Butylene Glycol, Glycerin, Ethylhexyl Palmitate, Propylene Glycol, Dipropyleneglycol, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Ceteareth-12, Ceteareth-20, Cetearylalcohol, Cocos Nucifera Fruit Extract / Coconut Fruit Extract, Disodium Edta, Glycerylstearate, Hydroxyacetophenone, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Hyaluronate,tocopherol, Xanthan Gum, Parfum / Fragrance (F.
l C246449/1).
Mod de utilizare: Desfaceti masca.
Aplicati delicat pe tenul curat.
Potriviti masca pe conturul fetei.
Lasati sa actioneze 15 minute.
Indepartati masca.
Masati excesul de produs, folositi-l pe zona gatului sau indepartati-l cu ajutorul unei dischete demachiante.
Complementar, pentru ingrijirea zilnica a tenului uscat, puteti utilizaapa micelara cu textura lejera de lapte.
Recomandare: Aceasta masca este potrivita pentru tenul uscat si tern.
Descriere brand: Brandul Garnier este atent la dorintele clientilor sai, iar produsele reflecta nevoile acestora in ceea ce priveste ingrijirea tenului si a parului.
Creeaza produse care sunt cu adevarat eficiente, usor accesibile si faciliteaza ritualurile zilnice de ingrijire a frumusetii.
De aceea, cosmeticele Garnier inregistreaza un urias succes mondial, fiind disponibile in peste 120 de tari din intreaga lume.
Produsele Garnier din intreaga lume sunt recunoscute si in mod oficial ca fiind cruelty-free, acestea purtand simbolul programului Leaping Bunny al organizatiei Cruelty Free International, care militeaza pentru incetarea testarii pe animale si practicile cruelty-free.
Garnier este unul dintre brandurile cele mai mari si mai extinse pe plan international pe care Cruelty Free International le-a aprobat vreodata in cadrul programului Leaping Bunny, acesta fiind un salt urias nu numai pentru Garnier, ci si pentru industria frumusetii in ansamblu.
Informatii produs
Minute* | Tenul este hranit hidratat si luminos dupa 1 saptamana aspectul tenului este imbunatatit si liniile fine sunt reduse test consumatori 83 femei dupa 1 aplicare test consumatori 83 femei dupa 3 aplicari pe saptamana |
---|---|
Ingrediente si inovatie | Formula este imbogatita cu acid hialuronic si lapte de cocos pentru nutritie intensa a tenului |
Mod de utilizare | Desfaceti masca |
Recomandare | Aceasta masca este potrivita pentru tenul uscat si tern |
Descriere brand | Brandul |
Magazine masca faciala
Despre Garnier
Garnier este un brand binecunoscut în industria de frumusețe și îngrijire a pielii.
Este o subsidiară a L'Oréal, una dintre cele mai mari companii de cosmetice și frumusețe din lume.
Iată câteva puncte cheie despre Garnier: 1.
Prezentul companiei: Garnier a fost fondată în 1904 de Alfred Amour Garnier în Franța.
Brandul are o istorie lungă în industria frumuseții și îngrijirii personale și este cunoscut pentru gama sa largă de produse de îngrijire a pielii și părului.
Gama de produse: Garnier oferă o gamă diversă de articole de înfrumusețare și de îngrijire personală, inclusiv produse de îngrijire a pielii, produse de îngrijire a părului, colorarea părului și produse pentru coafarea părului.
Au diverse colecții și linii concepute pentru a răspunde diferitelor nevoi de frumusețe și îngrijire.
Ingrediente naturale: Garnier încorporează adesea ingrediente naturale în produsele sale și subliniază utilizarea practicilor ecologice și durabile.
Prezență globală: Produsele Garnier sunt disponibile pe scară largă în multe țări, iar brandul are o prezență puternică pe piața internațională de frumusețe și cosmetice.
Sustenabilitate: Marca a depus eforturi pentru a introduce inițiative durabile și ecologice în produsele și ambalajele sale pentru a-și reduce impactul asupra mediului.
Accesibilitate: Garnier este cunoscut pentru că oferă o gamă de produse care sunt accesibile și accesibile pentru o gamă largă de consumatori.
Linii specializate: Garnier are linii specializate în cadrul mărcii sale, cum ar fi Garnier Fructis pentru îngrijirea părului și Garnier SkinActive pentru îngrijirea pielii.
Fiecare linie poate satisface nevoi specifice de frumusețe și îngrijire.
Garnier este un brand bine-cunoscut și disponibil pe scară largă, cunoscut pentru angajamentul său de a oferi produse de înfrumusețare și de îngrijire personală eficiente și accesibile.