Masca servetel Moisture+ cu extract de ceai verde si acid hialuronic de la Garnier purifica, reimprospateaza si hidrateaza intensa tenul.
Pielea este intensa rehidratata, reimprospatata si purificata*.
1 aplicare contine doza de hidratare pentru 1 saptamana!** *Test pe consumatori - 59 de femei - 3 aplicari pe saptamana.
**In concentratie calculata la media de glicerina continuta de crema de zi Hydra Bomb.
Produsul este testat dermatologic.
Ingrediente si inovatie: Masca contine extract de ceai verde si acid hialuronic pentru purificarea, reimprospatarea si hidratarea intensa a tenului.
Aqua / Water, Propyleneglycol, Glycerin, Camellia Sinensis Leaf Extract, Citric Acid,dipotassium Glycyrrhizate, Glyceryl Acrylate/acrylic Acidcopolymer, Hydrogenated Starch Hydrolysate,hydroxyacetophenone, Hydroxyethylcellulose, Limonene,mannose, P-anisic Acid, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil,phenoxyethanol, Potassium Hydroxide, Potassium Sorbate,pvm/ma Copolymer, Sodium Benzoate, Sodium Hyaluronate,xanthan Gum, Parfum / Fragrance (F.
l C260514/3).
Mod de utilizare: Desfaceti masca si aplicati partea alba a servetelului pe pielea curata.
Filmul protector albastru va ramane in exterior.
Indepartati filmul protector abastru.
Potriviti masca pe conturul fetei si lasati sa actioneze pentru 15 minute.
Indepartati masca.
Prin masaj sau cu ajutorul unei dischete demachiante indepartati excesul de serum.
Recomandare: Aceasta masca este potrivita pentru tenul normal si mixt, cu tendinta de ingrasare.
Descriere brand: Brandul Garnier este atent la dorintele clientilor sai, iar produsele reflecta nevoile acestora in ceea ce priveste ingrijirea tenului si a parului.
Creeaza produse care sunt cu adevarat eficiente, usor accesibile si faciliteaza ritualurile zilnice de ingrijire a frumusetii.
De aceea, cosmeticele Garnier inregistreaza un urias succes mondial, fiind disponibile in peste 120 de tari din intreaga lume.
Produsele Garnier din intreaga lume sunt recunoscute si in mod oficial ca fiind cruelty-free, acestea purtand simbolul programului Leaping Bunny al organizatiei Cruelty Free International, care militeaza pentru incetarea testarii pe animale si practicile cruelty-free.
Garnier este unul dintre brandurile cele mai mari si mai extinse pe plan international pe care Cruelty Free International le-a aprobat vreodata in cadrul programului Leaping Bunny, acesta fiind un salt urias nu numai pentru Garnier, ci si pentru industria frumusetii in ansamblu.
Informatii produs
Inovatie | Masca contine extract de ceai verde si acid hialuronic pentru purificarea reimprospatarea si hidratarea intensa a tenului |
---|---|
Mod de utilizare | Desfaceti masca si aplicati partea alba a servetelului pe pielea curata |
Recomandare | Aceasta masca este potrivita pentru tenul normal si mixt cu tendinta de ingrasare |
Descriere brand | Brandul |
Magazine masca faciala
Despre Garnier
Garnier este un brand binecunoscut în industria de frumusețe și îngrijire a pielii.
Este o subsidiară a L'Oréal, una dintre cele mai mari companii de cosmetice și frumusețe din lume.
Iată câteva puncte cheie despre Garnier: 1.
Prezentul companiei: Garnier a fost fondată în 1904 de Alfred Amour Garnier în Franța.
Brandul are o istorie lungă în industria frumuseții și îngrijirii personale și este cunoscut pentru gama sa largă de produse de îngrijire a pielii și părului.
Gama de produse: Garnier oferă o gamă diversă de articole de înfrumusețare și de îngrijire personală, inclusiv produse de îngrijire a pielii, produse de îngrijire a părului, colorarea părului și produse pentru coafarea părului.
Au diverse colecții și linii concepute pentru a răspunde diferitelor nevoi de frumusețe și îngrijire.
Ingrediente naturale: Garnier încorporează adesea ingrediente naturale în produsele sale și subliniază utilizarea practicilor ecologice și durabile.
Prezență globală: Produsele Garnier sunt disponibile pe scară largă în multe țări, iar brandul are o prezență puternică pe piața internațională de frumusețe și cosmetice.
Sustenabilitate: Marca a depus eforturi pentru a introduce inițiative durabile și ecologice în produsele și ambalajele sale pentru a-și reduce impactul asupra mediului.
Accesibilitate: Garnier este cunoscut pentru că oferă o gamă de produse care sunt accesibile și accesibile pentru o gamă largă de consumatori.
Linii specializate: Garnier are linii specializate în cadrul mărcii sale, cum ar fi Garnier Fructis pentru îngrijirea părului și Garnier SkinActive pentru îngrijirea pielii.
Fiecare linie poate satisface nevoi specifice de frumusețe și îngrijire.
Garnier este un brand bine-cunoscut și disponibil pe scară largă, cunoscut pentru angajamentul său de a oferi produse de înfrumusețare și de îngrijire personală eficiente și accesibile.