Descriere - Un amestec ayurvedic pentru un somn adanc si linistit, care calmeaza si echilibreaza spirtul pentru finalul zilei.
- Gustul dulce al acestui ceai cu fenicul, musetel si valeriana va relaxeaza inainte de a adormi.
- Vise placute! Proprietati - Cele 17 pliculete a 1,8 g sunt ambalate individual pentru mai multa savoare.
- Ceai Ayurvedic din plante medicinale si condimente.
- Ceaiurile Yogi Tea au respectat si apreciat mereu diversele ceremonii ale ceaiului din intreaga lume.
Continut - O cutie contine 30,6 grame de Ceai de seara, ambalate in 17 pliculete x 1,8 grame, produs certificat ecologic.
- Ingrediente: fenicul* (31%), musetel* (17%), menta*, cardamom*, roinita*, lemongrass*, radacina de valeriana* (6%), salvie*(5%), flori de levantica*, nucsoara*.
*=ingrediente provenite din agricultura ecologica.
Consum - Pentru a savura o ceasca aromata de Ceai de seara Yogi Tea, turnati apa proaspat fiarta peste pliculetul cu ceai.
- Lasati sa se infuzeze cateva minute.
- Inchideti ochii si savurati fiecare inghititura din acest ceai.
Informatii produs
Ingrediente | Fenicul (31) musetel (17) menta cardamom roinita lemongrass radacina de valeriana (6) salvie(5) flori de levantica nucsoara ingrediente provenite din agricultura ecologica |
---|
Despre Yogi Tea
Yogi Tea este o marcă de ceai din plante care oferă o varietate de amestecuri, fiecare formulat cu o combinație de ierburi, condimente și plante botanice.
Marca este cunoscută pentru angajamentul său de a oferi ceaiuri organice și naturale, iar produsele sale prezintă adesea un amestec de ingrediente tradiționale ayurvedice.
Caracteristicile cheie ale Yogi Tea includ concentrarea pe bunăstarea holistică, atenția și echilibrul.
Ceaiurile sunt adesea numite după beneficiile sau aromele dorite asociate amestecului specific și pot include ingrediente precum ghimbir, scorțișoară, lemn dulce, mentă și diverse amestecuri de plante.
Pe lângă ofertele sale de ceai, Yogi Tea a fost cunoscut pentru faptul că include citate inspiraționale pe etichetele sale de pliculețe de ceai, contribuind la accentul pus de brand pe promovarea unui sentiment de conștientizare și pozitivitate.