Nike SportswearCreati cu o tesatura premium din tricot dublu pantalonii de jogging Nike Sportswear au o senzatie neteda la atingere pe ambele parti.
Detaliile inspirate de trening aduc un omagiu stilului de la inceputul anilor 2000 in timp ce designul lor de jogging ofera un aspect fresh pregatit pentru purtarea de zi cu zi.
Neteda pe ambele parti aceasta tesatura premium are un aspect tehnic cu o senzatie ultra confortabila.
Designul piciorului conic si manseta inalta cu nervuri asigura pantofii tai stralucitor.
Imprimeul Futura de inalta calitate onoreaza stilul clasic Nike.
Talia elastica cu snur iti permite sa reglezi potrivirea din mers.
Buzunarele laterale cu cusaturi asigura o depozitare rapida pentru cheile telefonul si alte obiecte esentiale.
SPECIFICATII:Potrivire standard pentru o senzatie relaxata si usoaraCorp: 76% bumbac/24% poliester.
Buzunar: 100% bumbac.
Se spala la masinaProdus importatCod produs: CZ8340-610.
Magazine pantaloni de trening
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.