Fa performanta in tricoul cu maneca lunga Nike confectionat pentru vremea rece!Doar pentru ca sezonul se termina nu inseamna antrenamentul tau trebuie sa se incheie.
Campionii sunt creati in extrasezon motiv pentru care tricoul Nike Therma-Fit Academy Winter Warrior este conceput pentru a te mentine cald in timpul jocului.
Caldura pentru iarnaTesatura Nike Therma gestioneaza caldura naturala a corpului pentru a mentine performantele ridicate atunci cand temperaturile sunt scazute.
Conceput pentru zilele reciMaterialul matlasat de pe piept are umplutura sintetica pentru izolatie usoara.
Depozitare in miscareBuzunarele laterale cu fermoar iti asigura lucrurile esentiale atunci cand sunteti in miscare.
Materialul de la cot este conceput pentru a se misca odata cu tine.
Buclele invizibile pentru degetul mare ajuta la tinerea manecilor in pozitie in timp ce te misti si dispar fara probleme atunci cand nu sunt folosite.
Tivul mai lung in spate ofera o acoperire suplimentara.
SPECIFICATII:Potrivire standard pentru o senzatie relaxata si usoara100% poliesterSe spala la masinaProdus importatCod produs: DC9166-273.
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.