Nike Dri-FIT Swoosh – bustiera pentru antrenament Cauti o bustiera de antrenament cu sustinere medie fara captuseala? Opteaza pentru modelul Nike Dri-FIT Swoosh Cu bretele largi si confortabile cu design clasic racerback bustiera se simte confortabila si iti ofera o buna sustinere in timp ce te deplasezi.
Materialul neted si usor nu retine transpiratia si te mentine uscata confortabila si concentrata in timpul antrenamentului.
La fiecare repetare pas sau saritura – esti sustinuta.
SPECIFICATII: Material Dri-FIT ce nu retine transpiratia Model racerback ce iti permite o buna mobilitate in timpul antrenamentului Cusaturile plate se simt netede pe piele Bretele confortabile Material elastic Fara captuseala 82% poliester reciclat 18% spandex 26% nailon 25% cauciuc Se poate spala la masina Culoare: negru/Black Cod produs: BV3630-010.
Informatii produs
Specificatii | Material |
---|---|
Culoare | Negrublack |
Cod produs | Bv3630010 |
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.