Gen produs: copii - Marimi disponibile: 128-137 cm, 137-146 cm, 146-156 cm, 156-166 cm.
Copilul tau adopta un stil vestimentar original si unic? Cei mici vor sa se simta mereu diferiti.
Ajuta-i cu vesta Nike Flight Weight! Material: 100% nylon.
Culoare: bleu cu elemente de design portocalii neon.
Vesta este confectioanta dintr-un material extrem de usor si subtire, si este prevazuta cu o gluga captusita cu material tip plasa.
Bata inferioara este elastica, permitand o fixare confortabila, in timp ce croiul lejer asigura o adaptare usoara pe orice tip de constitutie.
Vesta este prevazuta cu doua buzunare frontale, adaptate nevoilor de utilizare si depozitare.
Fermoarul frontal portocaliu creaza un contrast cromatic jucaus, ce va fi cu siguranta apreciat de cei mici.
Informatii produs
Produs | Copii |
---|---|
Marimi disponibile | 128137 cm 137146 cm 146156 cm 156166 cm |
Material | 100 nylon |
Culoare | Bleu cu elemente de design portocalii neon |
Magazine copii
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.