Ulei din samburi de rodie presat la rece bio 100ml Retter Uleiul bio Retter din samburi de rodie este extras exclusiv prin procedee mecanice, la rece.
Presarea samburilor de rodie este una lenta, pentru a pastra valoroasele beneficii ale samburilor.
Rodia a fost de-a lungul istoriei un fruct simbol al nemuririi, fertilitatii si iubirii eterne.
Afrodita, zeita iubirii, a primit o rodie ca simbol al frumusetii ei.
Fructul de rodie este considerat un remediu popular in medicina traditionala din zonele unde acest fruct creste.
Se foloseste atat in scop culinar, dar poate fi luat si pentru beneficiile sale continand acizi grasi saturati.
De asemenea, se spune ca ajuta femeile la menopauza, la reglarea echilibrului hormonal, la mentinerea unghiilor si parului in stare optima.
Sugestie de folosire: se poate folosi in salate, in ciorbe, si chiar in unele deserturi.
De asemenea se poate consuma zilnic 1-3 lingurite pentru aport de acizi grasi esentiali.
Ingrediente: 100% ulei din samburi de rodie* *din agricultura ecologica Valori nutritionale/100ml: Energie: 3478kj / 846kcal Grasimi: 94g din care saturate 7.
5g Carbohidrati: 0g din care zaharuri 0g Proteine: 0g Saruri: 0g Fabricat in Austria Produs certificat bio 100ml, ambalaj: sticla.
Informatii produs
Folosire | Se poate folosi in salate in ciorbe si chiar in unele deserturi |
---|---|
Ingrediente | 100 ulei din samburi de rodie din agricultura ecologica |
Valori nutritionale/100ml | Energie3478kj 846kcal |
Grasimi | 94g din care saturate 75g |
Carbohidrati | 0g din care zaharuri 0g |
Proteine | 0g |
Saruri | 0g |
Produs certificat bio 100ml, ambalaj | Sticla |
Magazine ulei
Despre Retter
RETTER este un brand dedicat soluțiilor de îngrijire personală, oferind o gamă variată de produse de la cosmetice la articole de îngrijire a pielii.
Brandul se remarcă prin inovațiile sale și prin angajamentul față de calitate, fiecare produs fiind formulat cu ingrediente de cea mai bună calitate.
Misiunea RETTER este de a oferi consumatorilor soluții eficiente care să răspundă nevoilor lor specifice, ajutându-i să se simtă bine în pielea lor.
Brandul își propune să inspire încredere și confort prin produsele sale, contribuind la bunăstarea generală a utilizatorilor.