Descriere produs: Formula 2-in-1 care transforma PIGMENTII METALICI ai tusului de ochi intr-un FARD DE PLEOAPE STRALUCITOR, prin trasarea unei singure linii de tus.
#Youswipeyouchoose Dupa aplicarea tusului, apa din formula se evapora si textura se transforma in fard de pleoape fin, pudrat si glitterat.
Formula inovatoare care ofera culoare intensa si rezistenta la apa.
Noul aplicator flexibil este ideal pentru crearea look-urilor rapide si indraznete.
Beneficii: Formula 2-in-1 ce se transforma din tus metalic in fard cu sclipici.
- Tus ultra pigmentat - Fard sofisticat si stralucitor- Pana la 10 ore de purtare- Culoare de impact Ingrediente: AQUA/WATER/EAU, SILICA, GLYCERIN, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, METHYLPROPANEDIOL, C12-15 ALKYL BENZOATE, TRIMETHYLSILOXYPHENYL DIMETHICONE, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, PHENOXYETHANOL, POLYURETHANE-35, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, DISODIUM COCO-GLUCOSIDE CITRATE, XANTHAN GUM, TIN OXIDE, [May Contain/Peut Contenir/+/-:TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), MICA, CARMINE (CI 75470), FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE (CI 77510), FERRICFERROCYANIDE (CI 77510), FD&C YELLOW NO.
5 (CI 19140)].
Mod de utilizare: Aplicati pe pleoape.
Descriere brand: Marca Rimmel a fost fondata in 1834 de Eugene Rimmel la Londra ca o companie mica de familie in principal angajata in vanzarea de parfumuri.
De-a lungul timpului, compania s-a extins pana cand in anul 1949 a incorporat Coty Inc Rimmel - brand cunoscut pentru produse cosmetice de inalta calitate.
Cu memorabilul slogan Get the London Look, Rimmel ofera o gama larga de produse pentru orice femeie care doreste sa arate bine si atractiv.
Ce îl face pe un tânăr parfumător să plece din țară împreună cu tânăra sa familie pentru a pleca singur la Londra? Ce îl face să creeze primul rimel non-toxic, apoi să-l vândă, așa că toți și-ar putea permite mai degrabă decât să încaseze un lux pentru puțini? O foame de a găsi noi limite și o nevoie de a se reinventa pe sine.
Când Eugene Rimmel și tatăl său au înființat Casa de Rimmel în 1834 frumusețea era un joc diferit.
Parfumurile se numeau oțet, rimelul se făcea cu mercur și marketingul însemna un stand la un târg.
Când Eugene a murit în 1890, Rimmel era definiția dicționarului rimelului din întreaga lume, el a fost pionier în produsele de igienă și produse cosmetice și a transformat frumusețea în artă.
Este această necesitate constantă de a împinge limitele care au alimentat marca pentru următorii o sută de ani, cea care ne-a menținut inovatoare pentru a re-modela convenția, a crea look-uri noi, pentru a vă oferi instrumentele pentru a explora noi versiuni ale look-ului dvs.
Informatii produs
Produs | Formula 2in1 care transforma |
---|---|
Beneficii | Formula 2in1 ce se transforma din tus metalic in fard cu sclipici |
Ingrediente | Aquawatereau |
Contenir/+/- | Titanium |
No. 5 (ci 19140)].mod de utilizare | Aplicati pe pleoape |
Descriere brand | Marca |
Despre Rimmel
Rimmel este un brand britanic de cosmetice bine-cunoscut, care este un nume proeminent în industria frumuseții de peste un secol.
Brandul este recunoscut pentru că oferă o gamă largă de produse de machiaj, inclusiv rujuri, rimel, fond de ten, creion de ochi și diverse alte produse cosmetice.
Iată câteva puncte cheie despre Rimmel: 1.
Semnificație istorică: Rimmel are o istorie bogată și a făcut parte din industria cosmeticelor de la înființarea sa în 1834 de către Eugene Rimmel.
A fost unul dintre primele branduri care a introdus rimelul în public.
Gama de produse: Rimmel oferă o gamă cuprinzătoare de produse de machiaj pentru față, ochi, buze și unghii.
Produsele lor răspund diferitelor nevoi și stiluri de machiaj.
Frumusețe accesibilă: Rimmel este cunoscută pentru că oferă produse cosmetice de calitate la prețuri accesibile, făcându-l accesibil pentru o gamă largă de consumatori.
Produse inovatoare: Brandul introduce adesea produse și tehnologii inovatoare de machiaj, contribuind la tendințele și tehnicile de înfrumusețare.
Colaborări cu celebrități: Rimmel a colaborat cu vedete și modele pentru a crea colecții speciale de machiaj și pentru a-și promova produsele.
Prezență globală: Rimmel este disponibil pe scară largă la nivel internațional și este vândut în multe țări prin diverși retaileri și canale online.
Fără cruzime: Rimmel a trecut la o marcă fără cruzime, iar multe dintre produsele sale nu mai sunt testate pe animale.
Îndrăzneț și expresiv: Rimmel încurajează adesea autoexprimarea și stilurile de machiaj îndrăznețe prin produsele și campaniile sale de marketing.
Rimmel are o prezență puternică în industria cosmetică și este favorizată de multe persoane pentru gama sa extinsă de produse și accesibilitatea.