Terre d'Hermes 100 ml
335.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine apa de toaleta

Clientii au cumparat si
Hero 100 ml

Hero 100 ml

440.00 Lei
-26%
Phantom 50 ml

Phantom 50 ml

254.00 Lei
-20%
Phantom 100 ml

Phantom 100 ml

364.00 Lei
-8%
Phantom

Phantom

507.50 Lei
Phantom refill

Phantom refill

600.00 Lei
Man

Man

250.00 Lei
Sauvage refill

Sauvage refill

925.00 Lei
Nettare di sole

Nettare di sole

365.00 Lei
Irresistible

Irresistible

450.00 Lei
Flora salvaggia

Flora salvaggia

365.00 Lei
Eros 200ml

Eros 200ml

500.00 Lei
Missoni 50 ml

Missoni 50 ml

80.00 Lei
The icon 100 ml

The icon 100 ml

109.00 Lei
Alive 50 ml

Alive 50 ml

365.00 Lei
2wood 100 ml

2wood 100 ml

390.00 Lei
Le beau 125 ml

Le beau 125 ml

450.00 Lei

Despre Hermes

Hermès, simbolul luxului și al măiestriei, are o istorie care datează de la începutul secolului al XIX-lea.

Fondare și primii ani: Hermès a fost fondat în 1837 de Thierry Hermès la Paris ca atelier de hamuri, destinat inițial elitei ecvestre.

Brandul a câștigat rapid recunoaștere pentru angajamentul său față de măiestria de calitate și designul inovator.

Reputația atelierului de excelență în articole din piele a pus bazele viitorului Hermès ca brand de stil de viață de lux.

Extindere și evoluție: La sfârșitul anilor 1800, sub fiul lui Thierry, Charles-Émile Hermès, compania și-a extins ofertele pentru a include articole de șelărie și a început să se adreseze pieței în creștere a trăsurilor.

Hermès a continuat să evolueze, adaptându-se la vremurile în schimbare, menținându-și în același timp dedicarea pentru măiestria rafinată.

Produse emblematice: Hermès a introdus mai multe produse iconice care au devenit sinonime cu luxul.

Geanta Kelly, concepută inițial în anii 1930 și popularizată ulterior de Grace Kelly, și Geanta Birkin, numită după actrița și cântăreața Jane Birkin, sunt printre cele mai râvnite și recunoscute genți de mână din lume.

Eșarfe Hermès: În 1937, Hermès a lansat prima eșarfă de mătase, care a devenit un simbol al luxului și al rafinamentului.

Aceste eșarfe, care prezintă adesea modele complicate și culori vibrante, au devenit obiecte de colecție și sunt râvnite de pasionații de modă din întreaga lume.

Succesiunea familială: Familia Hermès a menținut controlul asupra companiei timp de generații, transmițându-l prin membrii familiei.

Angajamentul mărcii față de măiestrie și exclusivitate a rămas esențial pentru identitatea sa.

Diversificare: Deși inițial a fost renumit pentru articolele sale din piele, Hermès și-a extins gama de produse pentru a include modă gata de îmbrăcăminte, accesorii, parfumuri și articole de casă.

Fiecare produs este realizat cu cea mai mare atenție la detalii și prezintă adesea semnătura „Portocaliu Hermès” ca semn distinctiv.

Meșteșuguri și artizanat: Una dintre caracteristicile definitorii ale Hermès este dedicarea sa pentru măiestrie.

Multe produse Hermès sunt realizate manual de artizani pricepuți, iar marca se mândrește cu păstrarea tehnicilor tradiționale în timp ce îmbrățișează inovația.

Pictogramă de lux global: Astăzi, Hermès este un simbol global al luxului, cunoscut pentru eleganța atemporală, calitatea impecabilă și angajamentul de a păstra arta măiestriei.

Atractia de durată a mărcii continuă să captiveze un public exigent din întreaga lume.

Hermès a depășit statutul de casă de modă pentru a deveni o instituție culturală, reprezentând apogeul luxului și al rafinamentului în lumea modei și stilului de viață de vârf.

Terre d'Hermes 100 ml

Terre d'Hermes 100 ml

335.00 Lei

Categorii Hermes

Branduri apa de toaleta