DescrierePsyllium este o plantă din care se consumă doar învelișul seminței, datorită bogăției de fibre alimentare solubile şi insolubile, mucilagii și uleiuri pe care aceasta îl conține.
Au efect depurativ, emolient și calmant, constituind și un pansament al mucoasei intestinale.
Stimulează și normalizează tranzitul intestinal și încetinesc absorbția zaharului în sânge.
ProducatorSano VitaMod de prezentarePunga 500 g.
Magazine alimente si bauturi dietetice
Despre Sano Vita
SanoVita este un brand românesc care se concentrează pe furnizarea unei varietăți de produse de sănătate și wellness.
Iată câteva caracteristici generale asociate mărcii SanoVita: 1.
Gama de produse SanoVita oferă o gamă diversă de produse legate de sănătate și bunăstare.
Acestea pot include alimente organice și naturale, suplimente alimentare, ceaiuri din plante și alte articole care se aliniază unui stil de viață sănătos.
Accentul organic și natural La fel ca multe mărci de sănătate și wellness, SanoVita subliniază adesea utilizarea ingredientelor organice și naturale în produsele sale.
Aceste produse pot fi comercializate ca fără aditivi și conservanți artificiali.
Filosofia bunăstării Brandurile de sănătate și wellness promovează de obicei o filozofie de wellness mai largă, luând în considerare factorii dincolo de nutriție.
Aceasta ar putea include aspecte precum sustenabilitatea, sursele etice și alegerile de stil de viață care contribuie la bunăstarea generală.
Prezența în comerțul cu amănuntul Produsele SanoVita sunt probabil disponibile prin diverse canale de vânzare cu amănuntul, inclusiv magazine de produse naturiste, piețe de specialitate și, eventual, platforme online.
Focus regional SanoVita este un brand românesc, iar piața sa principală poate fi în România.
Cu toate acestea, în funcție de strategia sa de afaceri, ar putea avea o prezență și în țările vecine.