SAmponul anti-matreata Nizoral trateaza si previne matreata si simptomele sale, cum ar fi scalpul uscat, cojit, rosu, mancarime.
Nizoral este testat dermatologic si fara parfum.
Cum functioneaza Nizoral? Nizoral contine ketoconazol antifungic, care este utilizat in principal pentru a controla matreata si dermatita seboreica.
Samponul nizoral ucide ciupercile care provoaca cojirea si mancarimea asociate cu astfel de afectiuni.
Sampon Nizoral roz fara parfum care contine: Ketoconazol 20 mg / g.
Prevenirea si tratamentul afectiunilor scalpului, matretii si dermatitei seboreeice.
Cum se utilizeaza Nizoral Spalati zonele afectate cu sampon Nizoral si lasati 3-5 minute inainte de clatire.
Pentru primele 2-4 saptamani, utilizati la fiecare 3 sau 4 zile pentru a curata matreata.
Dupa aceea, utilizati o data la 1-2 saptamani pentru a impiedica matreata sa se intoarca.
Ingredient activ: Ketoconazol 2% Ingrediente inactive: sodiu lauril eter sulfat, monolauril disodic sulfosuccinat de eter, dietanolamida cu acid gras din nuca de cocos, laurdimoniu colagen animal hidrolizat, macrogol 120 metil glucoza diolat, clorura de sodiu, hidroxid de sodiu, imidurea, acid clorhidric, eritrosina (E127) si apa purificata.
Informatii produs
Contine | Ketoconazol 20 mg g |
---|---|
Ingredient activ | Ketoconazol 2 |
Ingrediente inactive | Sodiu lauril eter sulfat monolauril disodic sulfosuccinat de eter dietanolamida cu acid gras din nuca de cocos laurdimoniu colagen animal hidrolizat macrogol 120 metil glucoza diolat clorura de sodiu hidroxid de sodiu imidurea acid clorhidric eritrosina (e127) si apa purificata |
Despre Stada
STADA este un brand internațional din domeniul farmaceutic, cunoscut pentru dezvoltarea de medicamente generice și produse de sănătate accesibile.
Misiunea brandului este de a oferi soluții de sănătate eficiente și de încredere, asigurându-se că fiecare produs respectă cele mai înalte standarde de calitate și siguranță.
STADA colaborează cu experți din domeniul medical pentru a dezvolta formule adaptate nevoilor consumatorilor, promovând astfel un stil de viață sănătos și activ.
Brandul se angajează să educe consumatorii cu privire la importanța sănătății și prevenției, contribuind astfel la crearea unei comunități mai informate și mai sănătoase.