Setul contine: Gel de dus, 250 ml Exfoliant pentru corp, 225 ml Lapte de corp, 250 ml Descriere produs: Noul gel de dus Dove Renewing Glow este primul gel de dus care combina formula hranitoare Dove cu argila roz si iti elibereaza pielea de factorii de stres zilnici.
Argila roz este bogata in minerale si cunoscuta pentru proprietatile sale regeneratoare.
Gelul de dus Dove Renewing Glow curata pielea in profunzime (stratum corneum), ajuta la procesul de regenerare al pielii si ii reda stralucirea naturala.
Prin masarea pielii folosind scrub, celulele moarte ale pielii sunt indepartate datorita particulelor exfoliante din continut si, dupa clatire, pielea ramane fina si catifelata.
Bucura-te de beneficiile scrubului pentru corp Dove: particule exfoliante care pun in valoare ingredientele si beneficiile exfolierii, textura cremoasa si aerata a formulei ce ofera senzatia de hidratare, aplicarea usoara, fara a forma bule pe piele si eliminarea celulelor moarte ale pielii, hidratand in acelasi timp.
Parfumul de rodie si unt de shea iti va rasfata simturile transformand ritualul de ingrijire a pielii intr-un moment de relaxare.
Formula delicata a lotiunii de corp Dove Glowing Ritual imbogatita cu lapte de orez este potrivita pentru toate tipurile de piele si lasa pielea luminoasa si fina ca matasea.
Descriere brand: Dove este o marca de produse de ingrijire detinuta de Unilever si originara din Regatul Unit.
Produsele Dove sunt fabricate in Argentina, Australia, Brazilia, Canada, China, Germania, India, Indonezia, Israel, Irlanda, Mexic, Olanda, Pakistan, Filipine, Africa de Sud, Thailanda, Turcia si Statele Unite ale Americii.
Ele sunt vandute in mai mult de 80 de tari si sunt disponibile in variante atat pentru femei, cat si pentru barbati.
Este cunoscut prin logo-ul care are forma unui porumbel („dove” insemnand porumbel in limba engleza).
Printre produse se numara: antiperspirante/deodorante, geluri de dus, sapunuri, lotiuni/creme hidratante, produse de ingrijire a parului si.
Informatii produs
Contine | Gel de dus 250 ml |
---|---|
Descriere produs | Noul gel de dus |
Dove | Particule exfoliante care pun in valoare ingredientele si beneficiile exfolierii textura cremoasa si aerata a formulei ce ofera senzatia de hidratare aplicarea usoara fara a forma bule pe piele si eliminarea celulelor moarte ale pielii hidratand in acelasi timp |
Descriere brand | Dove este o marca de produse de ingrijire detinuta de |
Printre produse se numara | Antiperspirantedeodorante geluri de dus sapunuri lotiunicreme hidratante produse de ingrijire a parului si |
Magazine seturi cadou
Despre Dove
Dove este un brand binecunoscut care se concentrează în primul rând pe produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Este deținut de Unilever, o companie multinațională de bunuri de larg consum.
Iată câteva puncte cheie despre marca Dove: 1.
Prezentul companiei: Dove este un brand sub umbrela Unilever, una dintre cele mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.
Dove a fost introdus în 1957 ca săpun de frumusețe și de atunci și-a extins gama de produse pentru a include diverse produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Gama de produse: Dove oferă o gamă largă de produse de îngrijire personală, inclusiv produse de spălare pentru corp, săpunuri, șampoane, balsamuri, deodorante, loțiuni și produse de îngrijire a pielii.
Una dintre caracteristicile distinctive ale Dove este concentrarea pe produse care sunt blânde și potrivite pentru pielea sensibilă.
Campania „Real Beauty”: Dove este probabil cel mai cunoscut pentru campania „Real Beauty”, care a început la începutul anilor 2000.
Această campanie se concentrează pe promovarea pozitivității corpului și a stimei de sine prin contestarea standardelor tradiționale de frumusețe și subliniind frumusețea naturală a tuturor indivizilor.
Responsabilitate socială: Dove a fost implicată în diverse inițiative de responsabilitate socială și sustenabilitate, cum ar fi eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și inițiative care promovează stima de sine și încrederea în corp în rândul oamenilor de toate vârstele.
Prezență globală: Produsele Dove sunt disponibile pe scară largă în multe țări și regiuni din întreaga lume.
Brandul are o prezență puternică pe piața de îngrijire personală și frumusețe.
Proprietate: După cum am menționat mai devreme, Dove este un brand deținut de Unilever, care este o companie multinațională cu un portofoliu larg de mărci de consum.