Scrub exfoliant cu zahar pentru ten cu puncte negre L 39;Oreal Paris Smooth Sugars Clear Scrub 50 ml Laboratoarele L 39;Oreal Paris au selectat 3 tipuri de ZAHAR pentru o exfoliere fina si SEMINTE DE KIWI pentru a obtine un scrub care purifica indeparteaza punctele negre si lasa tenul improspatat si catifelat instantaneu.
REZULTATE RAPIDE SI VIZIBILE INSTANTANEU: Tenul este curatat infrumusetat si purificat.
IN 7 ZILE: Porii si punctele negre sunt mai putin vizbile tenul este matifiat.
ZI DUPA ZI: Tenul este revitalizat catifelat si cu aspect sanatos.
MOD DE UTILIZARE: Aplicati o cantitate mica de 2 3 ori pe saptamana pe pielea uscata demachiata.
Umeziti palmele si masati usor tenul cu miscari circulare.
Evitati zona ochilor.
Dupa ce zaharul s a topit clatiti cu apa calduta.
Potrivit si pentru buze netezeste conturul buzelor si imbunatateste aplicarea rujului.
Pastrati produsul intr un loc uscat.
Daca produsul intra in contact cu ochii clatiti imediat cu apa din abundenta.
PENTRU TEN SI BUZE.
Potrivit tuturor tipurilor de ten.
TESTAT SUB CONTROL DERMATOLOGIC.
LA BAZA FORMULEI NOASTRE: 3 TIPURI DE ZAHAR.
Am selectat 3 tipuri de zahar exfoliant de origine naturala pentru un gomaj fin: brun auriu si alb.
+ INGREDIENTE PENTRU CURATAREA TENULUI: SEMINTE DE KIWI: Netezesc tenul si reduc vizibil punctele negre.
ULEI ESENTIAL DE MENTA: Cu proprietati de calmare reduce roseata tenului.
ULEI ESENTIAL DE LEMONGRASS: Purifica tenul.
Produs fabricat in Germania Producator: L 39;OREAL PARIS Termen de valabilitate conform PAO: 12 luni de la deschidere.
Informatii produs
Instantaneu | Tenul este curatat infrumusetat si purificat |
---|---|
Zile | Porii si punctele negre sunt mai putin vizbile tenul este matifiat |
Zi | Tenul este revitalizat catifelat si cu aspect sanatos |
Utilizare | Aplicati o cantitate mica de 2 3 ori pe saptamana pe pielea uscata demachiata |
Noastre | 3 |
Am selectat 3 tipuri de zahar exfoliant de origine naturala pentru un gomaj fin | Brun auriu si alb |
Tenului | Seminte |
Kiwi | Netezesc tenul si reduc vizibil punctele negre |
Menta | Cu proprietati de calmare reduce roseata tenului |
Lemongrass | Purifica tenul |
Producator | L 39 |
Pao | 12 luni de la deschidere |
Magazine exfolianti si masti
Despre Loreal
L'Oréal este o companie multinațională franceză de cosmetice și frumusețe.
Este unul dintre cele mai mari și mai proeminente conglomerate de frumusețe din lume, cu o gamă largă de produse și mărci în portofoliu.
L'Oréal a fost fondată în 1909 de Eugène Schueller și de atunci a devenit lider global în industria cosmeticelor și a frumuseții.
Iată câteva aspecte cheie ale mărcii L'Oréal: 1.
Portofoliu de mărci diverse: L'Oréal deține și gestionează o gamă largă de mărci care acoperă diverse segmente ale industriei frumuseții.
Unele dintre mărcile sale bine-cunoscute includ L'Oréal Paris, Maybelline, Lancôme, Kiehl's, Garnier, Redken, Matrix, Urban Decay și multe altele.
Fiecare marcă răspunde de obicei nevoilor specifice de frumusețe și îngrijire a pielii.
Cosmetice și produse de înfrumusețare: L'Oréal produce o gamă largă de produse cosmetice și de înfrumusețare, inclusiv machiaj, îngrijirea pielii, îngrijirea părului și parfumuri.
Produsele sale sunt disponibile atât pentru femei, cât și pentru bărbați și sunt vândute în toată lumea.
Cercetare și inovare: L'Oréal este dedicat cercetării și inovației în industria frumuseții.
Compania investește mult în cercetarea științifică pentru a dezvolta noi tehnologii și ingrediente de îngrijire a pielii.
Operează centre de cercetare și dezvoltare pe tot globul.
Sustenabilitate și responsabilitate socială: L'Oréal a pus un accent semnificativ pe durabilitate și responsabilitate socială.
Compania și-a stabilit obiective ambițioase de sustenabilitate, inclusiv reducerea amprentei de carbon și îmbunătățirea ambalajelor ecologice.
Prezență globală: L'Oréal operează în numeroase țări și are o prezență globală, cu produse disponibile pe diverse piețe și culturi.
Compania își adaptează ofertele pentru a se potrivi preferințelor locale, păstrând în același timp o identitate globală a mărcii.
Divizia de lux: Divizia de lux a L'Oréal include mărci de ultimă generație precum Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani și Kiehl's.
Aceste mărci oferă produse premium de îngrijire a pielii și de înfrumusețare.
Divizia profesională: Produsele profesionale L'Oréal sunt folosite de coafuri, cosmeticieni și profesioniști din saloane și spa-uri.
Această divizie include mărci precum Redken, Matrix și L'Oréal Professionnel.
Vânzare cu amănuntul și comerț electronic: produsele L'Oréal sunt vândute printr-o varietate de canale, inclusiv magazine de vânzare cu amănuntul, farmacii, magazine universale și platforme de comerț electronic, făcându-le accesibile pe scară largă pentru consumatori.
Angajamentul L'Oréal față de frumusețe, inovație și durabilitate a contribuit la statutul său de companie lider și influentă în industria cosmeticelor și a frumuseții.
Brandul are o prezență puternică atât pe segmentele pieței de masă, cât și pe cele de lux și continuă să introducă noi produse și tehnologii pentru a satisface tendințele în evoluție a frumuseții și cerințele consumatorilor.