Scaun auto ergonomic, adaptabil cu instalare si folosire usoara.
Acest scaun reprezinta solutia ideala pentru un copil in crestere.
Recomandat pentru copii cu greutatea cuprinsa intre 15-36 kg (3 - 12 ani).
Tetiera este ajustabila, husa este detasabila si lavabila.
Pe masura ce copilul creste, spatarul scaunului se poate detasa, ramanand doar partea inferioara a acestuia ce poate fi utilizata ca si inaltator auto.
Cotiere ergonomice.
Scaun auto copii recomandat pentru grupa 2/3 (15 - 36 kg).
Grupa 2 si 3 (15 - 25 kg) - Scaunul se foloseste cu spatar.
Copilul este fixat cu centura de prindere in 3 puncte a masinii.
Grupa 3 (22 - 36 kg) - Spatarul se indeparteaza si ramane doar inaltatorul.
Copilul este fixat cu centura de prindere in 3 puncte a masinii.
Produs fabricat in conformitate cu normele in vigoare a Uniunii Europene ECE 44R-04.
Magazine copii si bebe
Despre Disney
Disney este un brand și o companie de divertisment recunoscută la nivel mondial, cunoscută pentru gama sa vastă și diversă de produse și servicii.
Compania Walt Disney, denumită în mod obișnuit Disney, a fost fondată de Walt Disney și Roy O.
Disney și a fost înființată în 1923.
Are sediul în Burbank, California, SUA.
Disney este cel mai faimos pentru contribuțiile sale la industria divertismentului, inclusiv filme clasice de animație, parcuri tematice, rețele de televiziune și multe altele.
Brandul include personaje emblematice precum Mickey Mouse, precum și francize populare precum „Star Wars”, „Marvel” și „Disney Princesses”.
Pe lângă diviziile sale de divertisment, Disney are mărfuri și produse de larg consum, inclusiv jucării, îmbrăcăminte, bunuri pentru casă și multe altele.
Brandul are o prezență puternică în diverse aspecte ale culturii populare, iar produsele sale sunt îndrăgite de oameni de toate vârstele din întreaga lume.
Disney deține și operează, de asemenea, parcuri tematice și stațiuni, cum ar fi Disneyland și Walt Disney World, precum și rețele media precum Disney Channel, ESPN și ABC.
Impactul Disney asupra industriilor de divertisment și bunuri de larg consum este semnificativ, iar marca continuă să fie o forță dominantă în lumea divertismentului și a mărfurilor.