Descriere produs: Noua gama Dove Colour Care Vibrancy imbogatita cu colagen iti hraneste parul pe Tehnologia noastra nutritiva imbogatita cu colagen se bazeaza pe un amestec de substante nutritive destinate hranirii parului ce patrund adanc in interiorul fibrei capilare si fortifica parul.
Structura interna a parului este intarita pentru a-l proteja de factori externi precum temperatura ridicata din timpul coafarii vopsit si poluare.
Noua gama Dove Colour Care Vibrancy este conceputa special pentru a hrani fibra c apilara si a mentine culoarea parului plina de viata si luminozitate.
Ingrediente: Mod de utilizare: Aplica samponul pe parul ud pana se creeaza o spuma bogata si clateste cu apa din abundenta.
Descriere brand: Descopera lumea Dove.
Informatii produs
Produs | Noua gama |
---|---|
Ingrediente | Mod de utilizareaplica samponul pe parul ud pana se creeaza o spuma bogata si clateste cu apa din abundenta |
Descriere brand | Descopera lumea |
Magazine ingrijire par
Despre Dove
Dove este un brand binecunoscut care se concentrează în primul rând pe produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Este deținut de Unilever, o companie multinațională de bunuri de larg consum.
Iată câteva puncte cheie despre marca Dove: 1.
Prezentul companiei: Dove este un brand sub umbrela Unilever, una dintre cele mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.
Dove a fost introdus în 1957 ca săpun de frumusețe și de atunci și-a extins gama de produse pentru a include diverse produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Gama de produse: Dove oferă o gamă largă de produse de îngrijire personală, inclusiv produse de spălare pentru corp, săpunuri, șampoane, balsamuri, deodorante, loțiuni și produse de îngrijire a pielii.
Una dintre caracteristicile distinctive ale Dove este concentrarea pe produse care sunt blânde și potrivite pentru pielea sensibilă.
Campania „Real Beauty”: Dove este probabil cel mai cunoscut pentru campania „Real Beauty”, care a început la începutul anilor 2000.
Această campanie se concentrează pe promovarea pozitivității corpului și a stimei de sine prin contestarea standardelor tradiționale de frumusețe și subliniind frumusețea naturală a tuturor indivizilor.
Responsabilitate socială: Dove a fost implicată în diverse inițiative de responsabilitate socială și sustenabilitate, cum ar fi eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și inițiative care promovează stima de sine și încrederea în corp în rândul oamenilor de toate vârstele.
Prezență globală: Produsele Dove sunt disponibile pe scară largă în multe țări și regiuni din întreaga lume.
Brandul are o prezență puternică pe piața de îngrijire personală și frumusețe.
Proprietate: După cum am menționat mai devreme, Dove este un brand deținut de Unilever, care este o companie multinațională cu un portofoliu larg de mărci de consum.