85% origine naturala.
Tratamentul uscaciunii ̶ Previne aparitia uscaciunii ̶ Hidratarea.
In mod normal, scalpul se exfoliaza la fiecare 20-30 de zile.
Cu toate acestea, mai multi factori, cum ar fi dezechilibrele hormonale, stresul, poluarea, efectele mecanice sau chimice si sampoanele improprii dezechilibreaza flora scalpului care promoveaza dezvoltarea microorganismului Malassezia furfur, care la randul sau provoaca inflamatie si exfoliere intensiva.
Asigurati-va ca folositi samponul anti-matreata APIVITA.
Trateaza eficient matreata, curata si calmeaza mancarimea si iritatiile scalpului.
Curata eficient, trateaza uscaciunea si echilibreaza flora scalpului prin eliminarea celulelor moarte.
Ingrediente: Extractul natural de seminte de telina este principalul ingredient activ din aceasta linie.
Este dovedit din punct de vedere clinic ca impiedica dezvoltarea drojdiei de blana Malassezia si reduce exfolierea in primele saptamani.
Hidrateaza scalpul uscat si scuteste de mancarime.
Cu telina, extract de propolis antimicrobian, miere si ulei esential de lavanda.
TESTAT DERMATOLOGIC.
Rezultatele studiilor clinice: Calmeaza senzatia de mancarime (76%) Trateaza eficient uscaciunea (72%) Hidrateaza scalpul uscat (92%) Lasa parul neted (92%) * Studiu clinic de 25 de persoane, barbati si femei, cu varste cuprinse intre 18 si 60 de ani, 4 saptamani.
Informatii produs
Ingrediente | Extractul natural de seminte de telina este principalul ingredient activ din aceasta linie |
---|---|
Rezultatele studiilor clinice | Calmeaza senzatia de mancarime (76) |
Despre Apivita
APIVITA este un brand grecesc de cosmetice naturale și wellness, cunoscut pentru produsele sale realizate cu ingrediente derivate din albine, extracte din plante și alte componente naturale.
Fondator APIVITA a fost fondată în 1979 la Atena, Grecia, de Nikos și Niki Koutsiana.
Numele mărcii este derivat din combinația a două cuvinte: „API”, care se referă la albine și „VITA”, care înseamnă viață.
Ingrediente naturale APIVITA pune un accent puternic pe utilizarea ingredientelor naturale și organice în produsele sale.
Marca încorporează produse apicole, cum ar fi miere, lăptișor de matcă și propolis, precum și extracte de plante, uleiuri esențiale și alte componente naturale.
Moștenirea apiculturii Contextul fondatorilor în apicultura a inspirat includerea ingredientelor derivate din albine în formulările APIVITA.
Se crede că produsele apicole au diverse beneficii pentru îngrijirea pielii.
Îngrijirea pielii și a părului APIVITA oferă o gamă de produse de îngrijire a pielii și a părului, inclusiv îngrijirea feței, îngrijirea corpului, îngrijirea părului și îngrijirea solară.
Brandul se concentrează pe crearea de soluții holistice de frumusețe.
Abordare holistică APIVITA urmează o abordare holistică a frumuseții și a bunăstării, combinând ingrediente naturale cu plantele tradiționale grecești și cercetarea științifică.
Sustenabilitate Brandul se angajează față de sustenabilitate și practici ecologice.
Acest angajament poate include ambalaje ecologice, aprovizionare etică și dedicarea pentru conservarea biodiversității.
Magazine de experiență APIVITA Pe lângă faptul că produsele sale sunt disponibile prin diverși retaileri, APIVITA poate opera propriile magazine sau centre de experiență, oferind clienților un mediu unic și captivant.
Proiect apicol APIVITA APIVITA este implicată într-un proiect apicol care vizează protejarea albinelor și promovarea biodiversității.
Brandul recunoaște importanța albinelor în ecosistem și agricultură.
Prezență internațională Deși sunt înrădăcinate în Grecia, produsele APIVITA sunt disponibile la nivel internațional, ajungând pe piețe dincolo de țara sa de origine.