Iconicul ruj mat MAC, acum complet reinventat.
Contine particule emoilente de pigment pudra care hranesc si hidrateaza buzele, oferind aspectul fara luciu al unui ruj mat, impreuna cu senzatia fina a unui balsam de buze.
Mod de utilizare: Aplicati si distribuiti uniform rujul pe buze.
Descriere brand: Ce inseamna MAC? MAC este liderul mondial in makeup datorita expertizei de neegalat in tehnica artistica.
MAC celebreaza diversitatea si individualitatea - suntem pentru toate varstele, toate rasele, toate genurile.
MAC este o comunitate care se mandreste cu makeup artisti profesionisti ce lucreaza impreuna pentru a insufleti viziunea brandului.
MAC este primul brand care dicteaza tendintele, in colaborare cu talente de top din lumea modei, a artei si a culturii pop.
Artistii nostri creeaza tendintele in backstage la saptAmanile modei din toata lumea.
MAC crede cu tarie in responsabilitatea sociala, avand initiative ca Viva Glam sau Fondul MAC Aids ca temelie a culturii noastre unice.
Nasterea unui cult: De la Wow la Now! Toate varstele, toate rasele, toate genurile.
Un brand profesional de makeup care dicteaza tendintele in backstage la saptAmanile modei din jurul lumii.
Azi, MAC inseamna atat de multe lucruri pentru milioanele de fani din fiecare colt al planetei, insa un fenomen global trebuie sa inceapa de undeva.
Make-up Art Cosmetics a luat nastere in Toronto, Canada.
Frank Toscan, makeup artist si fotograf, impreuna cu Frank Angelo, proprietarul unui salon, au devenit frustrati de lipsa de produse de makeup care ar putea fi folosite pentru fotografie, asa ca au decis sa isi creeze propriile produse.
La inceput, au creat produsele in bucataria lor si le-au vandut direct din salon colegilor din bransa, makeup artistilor, modelelor, fotografilor.
Curand, stilistii si editorii de moda au devenit si ei interesati.
In timp, popularitatea lor a crescut, iar duo-ul a decis sa lanseze MAC in Martie, 1984, intr-un centru comercial din Toronto.
Abordarea lor era chic-utilitara, produsele de makeup fiind ambalate in borcanase negre, nu in ambalaje clasice.
In timp ce alte branduri de top ale vremii erau predominant focusate pe produse de ingrijire a pielii, MAC a ales sa se identifice ca o autoritate in culoare.
Pentru prima data in istoria industriei, cei care serveau in magazin erau makeup artisti.
Una din cele mai populare alegerei era un ruj rosu mat, care a devenit si mai in voga dupa ce Madonna l-a purtat intr-un editorial, urmand ca aceeasi vedeta sa fie vazuta purtand un tricou MAC.
Compania a surprins industria frumusetii prin oferta sa vasta de produse care imbinau perfect stilul elegant cu cel de strada.
In culise, MAC avea o abordare total diferita.
In loc sa se foloseasca de tehnici promotionale traditionale, MAC se baza pe intergitatea liniei de produse atent create.
Imaginea brandului era, in plus, invaluita intr-o aura scandaloasa.
O companie ce pretuieste individualitatea si exprimarea libera inainte de orice, MAC a adus in magazinele sale elegante o influenta teatrala si drag.
In 1994, pe masura ce virusul HIV si SIDA erau tot mai raspandite in lume, MAC a ales ca beneficiari pentru focusul lor caritabil organizatii care luptau impotriva HIV/SIDA, iar Fondul MAC AIDS a fost creat.
Pana astazi, campania VIVA GLAM a strans peste 340 de milioane de dolari in lupta sa cu HIV/SIDA, avandu-i ca ambasadori pe vedete ca Lady Gaga, Pamela Anderson si Nicky Minaj.
Membra a grupului Estee Lauder din 1994, MAC se afla azi in peste 90 de tari din jurul lumii.
Continua sa creeze noi categorii, produse si peste 50 de colectii anual, toate continuand sa se ridice la asteptarile atat ale clientilor de zi cu zi, cat si ale makeup artistilor profesionisti.
Colaborarile cu nume iubite din cultura pop, arta si moda au inclus nume ca Rihanna, Lorde, Proenza Schouler, The Rocky Horror Picture Show si Brooke Shields.
Acestea continua sa creasca influenta si relevanta brandului in randul fanilor existenti dar si a clientilor noi, in timp ce makeup artistii nostri din backstage-ul a peste 200 de show-uri din intreaga lume, lucrand cu branduri ca Prabal Gurung sau Viviene Westwood, mentin statutul de invidiat al MAC ca trendsetter in industria frumusetii.
Informatii produs
Utilizare | Aplicati si distribuiti uniform rujul pe buze |
---|---|
Descriere brand | Ce inseamna |
Nasterea unui cult | De la |
Despre Mac
MAC, prescurtare de la Makeup Art Cosmetics, este un brand renumit de cosmetice care face parte din companiile Estée Lauder.
Fondator MAC a fost fondat în Toronto, Canada, în 1984 de Frank Toskan și Frank Angelo.
Brandul a fost creat pentru a satisface nevoile artiștilor de machiaj profesioniști, oferind produse de înaltă calitate într-o gamă largă de culori.
Moștenire profesională MAC are o asociere puternică cu comunitatea artiștilor profesioniști de machiaj.
Produsele sale au fost inițial concepute pentru a fi utilizate în industriile modei, teatrului și filmului.
Diversitate și incluziune MAC este cunoscut pentru angajamentul său față de diversitate și incluziune.
Brandul are o gamă largă de produse de machiaj potrivite pentru diverse nuanțe de piele și a fost în fruntea promovării diversității în frumusețe.
Produse emblematice MAC a produs multe produse emblematice și cele mai bine vândute, inclusiv rujul MAC în nuanțe precum Ruby Woo, Fondul de ten Studio Fix Powder Plus și MAC Pro Longwear Concealer.
Colaborări MAC colaborează adesea cu celebrități, artiști de machiaj și designeri de modă pentru a crea colecții în ediție limitată.
Aceste colaborări contribuie la reputația mărcii pentru creativitate și inovație.
Campania VIVA GLAM MAC este binecunoscută pentru campania sa VIVA GLAM, care se concentrează pe strângerea de fonduri pentru conștientizarea și sprijinul HIV/SIDA.
Brandul a lansat produse speciale pentru buze VIVA GLAM, iar veniturile integrale din aceste produse sunt destinate eforturilor caritabile.
Prezența globală MAC are o prezență globală puternică, cu magazine și ghișee în numeroase țări.
Produsele sale sunt disponibile în magazine universale, magazine specializate în frumusețe și magazine independente MAC.
Programul de membru Pro MAC oferă un Program de membru Pro pentru artiștii de machiaj profesioniști, oferindu-le beneficii și reduceri la produse.
Responsabilitate socială În plus față de munca sa cu campania VIVA GLAM, MAC a făcut pași spre responsabilitatea socială, inclusiv eforturile de a reduce impactul său asupra mediului și de a sprijini diverse cauze sociale.
MAC continuă să fie un jucător important în industria frumuseții, cunoscut pentru culorile îndrăznețe, produsele inovatoare și angajamentul față de incluziune.
Reputația mărcii pentru calitate și creativitate a contribuit la popularitatea sa pe scară largă printre consumatori și profesioniști deopotrivă.