Gen produs: Unisex - Marimi disponibile: Marime universala.
Cu rucsacul Nike Brasilia vei avea mereu lucrurile in siguranta si bine organizate! Rucsacul dispune de un buzunar principal cu fermoar.
In interior detine un compartiment special pentru laptop plus alte compartimente mici pentru lucrurile marunte.
Rucsacul Nike Brasilia dispune de al doilea compartiment spatios.
In interior detine de un buzunar plasa cu fermoar.
In partea din fata detine doua buzunare cu fermoar.
Rucsacul dispune de un buzunar lateral fara sistem de inchidere si unul cu fermoar.
Spatele si bretelele bine captusite si iti ofera confortul necasar.
Materialul este rezistent la apa.
Rucsacul are o capacitate de 24 litri.
Material: 100% poliester Culoare: negru.
Informatii produs
Produs | Unisex |
---|---|
Marimi disponibile | Marime universala |
Material | 100 poliester |
Culoare | Negru |
Magazine unisex
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.