Gen produs: copii - Marimi disponibile: 28.
5, 30, 31.
Micutul tau este intr-o continua miscare si deja a inceput sa se evidentieze printr-un stil vestimentar bine definit? Inseamna ca pantofii sport Nike Tanjun (PSV) sunt ceea ce ii trebuie.
Pantofii sport Nike Tanjun (PSV) sunt prevazuti cu sistem de inchidere cu scai, dar au si siret, iar gulerul captusit cu material textil ii va asigura micutului tau confort si libertate de miscare deplina.
Talpa este de tip non-marking si impiedica alunecarea piciorusului.
Gratie designului modern pe care il au, copilul tau va avea un outfit extrem de jucaus.
Material: exterior - material textil; interior - material textil; talpa - cauciuc Culoare: albastru cu elemente de design albe.
Informatii produs
Produs | Copii |
---|---|
Marimi disponibile | 285 295 30 315 |
Material | Exterior material textil |
Culoare | Albastru cu elemente de design albe |
Magazine copii
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.