Pantofi NIKE - Rhyodomo BQ5239 700 Wheat/Wheat/Light Bone.
DOMO este marca de electrocasnice a firmei din familia Linea 2000.
Povestea Linea 2000 a început în 1986 ca importator al diferitelor mărci de electrocasnice.
Linea 2000 se specializează pe deplin de câțiva ani încoace pe propria sa marcă de aparate electrice numită DOMO.
Conducerea companiei este în mâinile lui Wim De Voeght, fiul fondatorului Marcel De Voeghtt.
De-a lungul a 30 de ani, DOMO a devenit cel mai mare brand belgian de electrocasnice mici.
Gama cuprinde peste 300 de aparate din diferite categorii: bucătărie, cafea și mic dejun, răcire și congelare, menaj, îngrijire personală și anotimpuri.
Facilitatea de utilizare, un design frumos și o bună calitate la un preț accesibil sunt caracteristicile fiecărui aparat DOMO.
Informatii produs
Categorii | Bucatarie cafea si mic dejun racire si congelare menaj ingrijire personala si anotimpuri |
---|
Magazine bărbați
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.