Gen produs: copii - Marimi disponibile: M, L, XL.
Copilul tau merita sa aiba tot ce e mai bun.
Daruieste-i pantalonii i Nike Girls Filles si se va bucura enorm pentru surpriza facuta! Slim Fit - Pantalonii Nike vor fi conici pe picior astfel incat tu sa te simti confortabil si la temperaturi mai scazute.
Pantalonii Nike sunt flausati pe interior.
Pantalonii prezinta doua buzunare fara fermoar in partea din fata.
In partea din spate nu dispun de buzunare.
In talie, pantalonii au o bata elastica prevazuta cu un snur, astfel incat tu sa-i ajustezi atat cat doresti.
Pantalonii se termina tot cu o bata elastica, garantand o fixare optima.
Material: 52% bumbac; 28% viscoza; 20% poliester Culoare: albastru deschis cu elemente de design portocaliu.
Informatii produs
Produs | Copii |
---|---|
Marimi disponibile | M |
Material | 52 bumbac |
Culoare | Albastru deschis cu elemente de design portocaliu |
Magazine copii
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.