Paleta pentru corectarea imperfectiunilor Maybelline New York Master Camo 01 Light Aplicati corectorul cu ajutorul unei pensule pentru precizie sau cu varful degetelor si estompati.
Corecteaza: actioneaza asupra zonelor cu roseata si decolorare 2.
Acopera: mascheaza cearcanele si imperfectiunile 3.
Ilumineaza zona ochilor si evidentiaza trasaturile.
Produsul se adreseaza consumatoarelor care-si doresc corectarea culorii tenului.
E un produs versatil ce imbina corectarea, acoperirea imperfectiunilor si iluminarea tenului • Corecteaza: neutralizeaza diferiteke tonuri ale pielii • Ascunde: mascheaza cearcanele si imperfectiunile tenului • Ilumineaza: evidentiaza trasaturile Produs original.
Informatii produs
Corecteaza | Actioneaza asupra zonelor cu roseata si decolorare 2 Neutralizeaza diferiteke tonuri ale pielii |
---|---|
Acopera | Mascheaza cearcanele si imperfectiunile 3 |
Ascunde | Mascheaza cearcanele si imperfectiunile tenului |
Ilumineaza | Evidentiaza trasaturile |
Despre Maybelline
Maybelline este un brand binecunoscut de cosmetice și frumusețe care oferă o gamă largă de produse de machiaj, inclusiv fond de ten, rujuri, farduri de pleoape, rimel și diverse alte articole de frumusețe.
Este o subsidiară a L'Oréal, una dintre cele mai mari și mai importante companii de înfrumusețare din lume.
Maybelline a fost fondată în 1915 de Thomas Lyle Williams și de atunci a devenit una dintre cele mai populare și recunoscute mărci de machiaj la nivel global.
Maybelline este cunoscută pentru produsele sale de machiaj accesibile și accesibile, ceea ce o face un brand favorit printre consumatorii care caută produse cosmetice de înaltă calitate la prețuri rezonabile.
Brandul lansează adesea colecții noi și colaborează cu artiști de machiaj și influenți pentru a rămâne la tendințe și inovatoare în industria frumuseții.
Unele dintre cele mai faimoase linii de produse Maybelline includ rimel „Great Lash”, fond de ten „Fit Me”, culoarea buzelor „SuperStay” și paleta de fard de pleoape „The Nudes”.
Brandul este disponibil în diverse țări, atât prin magazine fizice de retail, cât și prin canale online, și și-a stabilit o prezență puternică pe piața machiajului și frumuseții.