Fa-i o bucurie copilului tau cu acest hanorac!Ajuta-ti copilul sa se bucure chiar si de zilele friguroase cu ajutorul acestui hanorac de la Nike.
Acest hanorac cu fermoar a fost creat cu materialul inovator ce ii va oferi o senzatie fina si usoara de caldura copilului tau.
Pe maneca este prezent brandingul AIR intr-o culoare aurie.
De asemenea sigla Swoosh este si ea prezenta.
Forma scoate in evidenta designul clasic.
Fermoarul intreg ii va permite copilului tau sa isi personalizeze tinuta.
Mansetele cu striatii ii vor oferi o senzatie confortabila iar buzunarele frontale ii vor oferi un spatiu rapid de stocare.
SPECIFICATII:Eticheta Nike pe mansetaPotrivire larga pentru o senzatie de spatiuBuzunare frontaleSe spala la masinaProdus importatCod produs: 36F195-P5R.
Informatii produs
Stocare.specificatii | Eticheta |
---|---|
Nike pe mansetapotrivire larga pentru o senzatie de spatiubuzunare frontalese spala la masinaprodus importatcod produs | 36f195p5r |
Magazine hanorac
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.