Ofera-i celui mic cadoul perfect pentru a-si simti lejere picioarele cu aceasta pereche de papuci de la Nike!Nike Kawa papuci pentru copii mici si mari Nike Kawa sunt papucii super lejeri pentru orice moment al zilei.
Avand un design moale si flexibil acesti papuci protejeaza picioarele copiilor dupa antrenament la joaca sau in orice alta aventura.
Talpa prezinta caneluri ce-i ofera flexibilitate.
Banda superioara din material moale sintetic asigura pozitia piciorului.
Talpa din spuma moale asigura o senzatie speciala de confort.
SPECIFICATII:Potrivire standard pentru o purtare lejeraLogo Swoosh imprimatMaterial: suprafata din piele sintetica talpa din spuma moaleCuloare: Albastru / Alb / Hyper Cobalt / WhiteCod produs: 819352-400.
Informatii produs
Confort.specificatii | Potrivire standard pentru o purtare lejeralogo |
---|---|
Swoosh imprimatmaterial | Suprafata din piele sintetica talpa din spuma moaleculoarealbastru |
Whitecod produs | 819352400 |
Magazine papuci
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.