Aceasta carte se adreseaza copiilor, parintilor si cadrelor didactice care doresc sa descopere de o maniera placuta emotiile, gandurile, super-puterile, intuitia, curajul si alte lucruri minunate din lumea lor interioara, dar si cum sa le foloseasca pentru binele lor si al celor din jur.
Povestea se bazeaza pe cercetari si metode psihologice stiintifice ale unor psihologi si neurologi precum Daniel Goleman, Paul Rasmussen, Christophe Andre, Francois Lelord, care si-au dovedit eficienta in a ajuta oamenii sa isi creeze o viata mai buna.
Cel mai mare vis al lui Miracol este sa fie un super-erou iubit de toata lumea si cu multi, multi prieteni.
Iar cand o dorinta este atat de mare, ceva in Marele Cosmos se intampla… un lucru atat de misterios si de special, incat viata lui Miracol este pe cale sa se schimbe definitiv.
E de ajuns sa adoarma ca sa se trezeasca intr-o lume neobisnuita si fascinanta, care ii depaseste orice inchipuire: lumea sa interioara!Totul incepe cu o pereche de ochi blanzi care il ghideaza pe Miracol intr-un sir de aventuri extraordinare, in cautarea Comorii Prieteniei.
La fiecare pas, lucrurile devin si mai interesante, caci drumul nu e deloc previzibil…De pe misterioasa Insula a Neinfricatilor, pana la rascrucea Fricii, direct pe Taramul Celor Care Se Bucura, apoi fata in fata cu iluzoriul Zid al Neputintei si in zbor catre Planeta Emotiilor, Miracol si prietenii sai neobisnuiti se distreaza, se minuneaza, infrunta provocari, calatoresc in cele mai originale moduri, descopera taramuri fantastice cu locuitori carismatici si fac cunostinta cu echipa interioara, invatand sa se accepte din ce in ce mai mult.
O poveste plina de sensibilitate si suspans despre curajul de a fi tu insuti, de a-ti explora toate emotiile si de a te increde in magia vietii.
In plus, sub indrumarea lui Miracol si a celorlalte personaje, cititorii sunt invitati sa isi descopere propria lume interioara prin activitati imbracate in hainele unei provocari-joc de-a exploratorul fascinantului EU.
Informatii produs
Inchipuire | Lumea sa interioaratotul incepe cu o pereche de ochi blanzi care il ghideaza pe |
---|
Magazine accesorii pentru birou
Despre Aramis
Aramis, un brand de parfumuri și îngrijire, are o istorie bogată și o poveste de brand care se învârte în jurul eleganței și rafinamentului atemporal.
Fondare și origini Aramis a fost fondată în 1964 de Estée Lauder și soțul ei, Joseph Lauder.
Marca a fost numită după un personaj din romanul lui Alexandre Dumas „Cei trei mușchetari”.
Încă de la început, Aramis și-a propus să ofere o linie de parfumuri și produse de îngrijire de prestigiu pentru bărbați.
Parfumuri de pionierat pentru bărbați Aramis este adesea creditat cu pionierul pieței de parfumuri de prestigiu pentru bărbați.
Parfumul său de debut, numit și Aramis, a fost introdus în 1966.
Parfumul s-a caracterizat prin parfumul său îndrăzneț, lemnos, marcând o îndepărtare de la coloniile mai ușoare care predominau la acea vreme.
Parfum de semnătură și produse emblematice Parfumul original Aramis a devenit iconic pentru aroma sa masculină și distinctivă.
De-a lungul anilor, Aramis a introdus câteva alte parfumuri, fiecare contribuind la reputația mărcii de a produce parfumuri sofisticate pentru bărbați.
Aramis Classic, introdus în 1966, rămâne un parfum de semnătură pentru brand.
Pe lângă parfumuri, Aramis și-a extins oferta de produse pentru a include produse de îngrijire și îngrijire a pielii.
Devotamentul brandului pentru calitate și inovație a condus la dezvoltarea unei game de articole esențiale pentru îngrijire, adaptate nevoilor omului modern.
Eleganță și atemporalitate Aramis este sinonim cu eleganta si atemporalitate.
Angajamentul mărcii de a crea parfumuri sofisticate și produse de îngrijire reflectă credința în stilul și rafinamentul de durată.
Ambalarea și prezentarea produselor Aramis întruchipează adesea o estetică clasică și masculină.
Prezenta globala Aramis și-a stabilit o prezență globală și este disponibil în magazine universale de lux, comercianți cu amănuntul de specialitate și magazine duty-free.
Dimensiunea internațională a mărcii a contribuit la recunoașterea sa ca lider pe piața de îngrijire și parfumuri pentru bărbați.
Inovații de produs Aramis continuă să inoveze în spațiul de îngrijire și parfum.
Brandul introduce noi arome și își actualizează formulările de produse pentru a se alinia preferințelor în evoluție și tendințelor din industrie.
Angajamentul față de cercetare și dezvoltare asigură că Aramis rămâne relevantă în peisajul în continuă schimbare a frumuseții și îngrijirii.
Loialitate și patrimoniu Aramis a cultivat o bază de clienți loiali de-a lungul deceniilor.
Moștenirea mărcii și asocierea cu masculinitatea atemporală au rezonat în rândul consumatorilor care apreciază parfumurile și produsele de îngrijire clasice, de durată.
Parte din Companiile Estée Lauder Aramis face parte din The Estée Lauder Companies, un conglomerat multinațional care deține un portofoliu de mărci prestigioase de frumusețe și îngrijire a pielii.
Sinergia din cadrul familiei Estée Lauder îi permite lui Aramis să beneficieze de resurse și expertiză comune.