Descriere produs: Adopta o privire mai intensa cu ajutorul rimelului Lash Revival.
Cu ajutorul periei curbate genele vor fi mai lungi si mai bine definite.
Mod de utilizare: Pasul 1: aplica mascara incepand de la baza genelor si pana la varfuri, prin miscari de zig-zag.
Pasul 2: repeta aplicarea pana cand obtii efectul dorit.
Pasul 3: pentru o privire intensa si definita, aplica mascara si pe genele de jos.
Descriere brand: Cosmeticele Max Factor fac parte dintre cele mai stralucitoare staruri ale machiajului.
Istoria brandului dateaza de la inceputul secolului al XX-lea, iar sloganul „make-up pentru machiajul artistilor“ face referire la epoca de aur a Hollywood-ului si la modul in care a aparut si s-a dezvoltat brandul.
In acea perioada, exista un singur make-up artist renumit la Hollywood.
Max Factor a fost un make-up artist vizionar de origine rusa, care, in 1914, s-a mutat la Los Angeles pentru a fi mai aproape de infloritoarea industrie a filmului.
Aici a infiintat un magazin de farduri, unde actorii nu au intarziat sa apara, dorind sa arate cel mai bine pe marele ecran.
Make-up artistii asteptau si ei noi si noi produse.
Max Factor era insa de parere ca farmecul machiajului trebuie sa fie accesibil tuturor femeilor si, pentru prima data in istorie, a pus fardurile la dispozitia publicului larg.
Cei peste 100 de ani de existenta a brandului au produs o serie de produse emblematice.
Printre primele se numara fondul de ten Max Factor special pentru filmari si pudra aurie pentru par.
Printre succesele recente se numara rimelul Max Factor 2000 Calorie si rujul cu rezistenta indelungata Max Factor Lipfinity.
Max Factor s-a născut în Rusia și a emigrat în 1914 în America, stabilindu-se în LA pentru a fi mai aproape de industria cinematografică în devenire.
Experiența Word of Max Factor s-a răspândit rapid și el a lucrat în curând cu cele mai importante vedete de film de la Hollywood și a realizat propriile produse cosmetice pentru un aspect glamour, dar realist pe ecran.
În 1916 a început să vândă farduri pentru ochi și creioane pentru sprâncene.
Aceasta a fost prima dată când astfel de produse erau disponibile în afara industriei cinematografice.
Patru ani mai târziu, el a lansat o gamă completă de produse cosmetice, numindu-l „make-up” - o frază pe care a inventat-o.
Produsele și tehnicile de machiaj create de Max Factor pentru industria cinematografică și clienții săi de la Hollywood i-au câștigat un Oscar, însă filozofia sa de orientare a fost aceea că orice femeie ar putea fi glamoură, având în vedere instrumentele și abilitățile potrivite de machiaj.
De la rimel la fundație, umbra de ochi până la luciu de buze - Max Factor a pus instrumentele transformatoare pentru machiajul artistului în mâinile fiecărei femei, permițându-i să-și creeze propria declarație personală de glamour în fiecare zi.
Informatii produs
Produs | Adopta o privire mai intensa cu ajutorul rimelului |
---|---|
Mod de utilizare | Pasul 1aplica mascara incepand de la baza genelor si pana la varfuri prin miscari de zigzag |
Pasul 2 | Repeta aplicarea pana cand obtii efectul dorit |
Pasul 3 | Pentru o privire intensa si definita aplica mascara si pe genele de jos |
Descriere brand | Cosmeticele |
Despre Max Factor
Max Factor este un brand binecunoscut de cosmetice și frumusețe, care are o lungă istorie în industria frumuseții.
Fondată de Max Factor, un cosmetician polonez-evreu, în 1909, marca a jucat un rol semnificativ în dezvoltarea și popularizarea produselor cosmetice și de machiaj.
Caracteristicile și caracteristicile cheie ale mărcii Max Factor includ: 1.
Produse de machiaj: Max Factor este renumit pentru gama sa largă de produse de machiaj, inclusiv fond de ten, rujuri, farduri de pleoape, rimel și diverse alte produse cosmetice.
Professional și Hollywood Roots: Brandul are legături puternice cu industria de divertisment și film, deoarece Max Factor însuși a fost un artist de machiaj pentru vedetele de la Hollywood.
Produsele Max Factor au fost folosite în film și televiziune de mulți ani.
Calitate și inovație: Max Factor are o istorie de inovare a produselor și un angajament de a oferi soluții de machiaj de înaltă calitate.
Produse iconice: Brandul a introdus produse iconice, precum fondul de ten Pan-Stik și Mascara 2000 Calorie, care au fost îndrăgite atât de artiștii de machiaj, cât și de consumatori.
Prezența globală: produsele Max Factor sunt disponibile pe scară largă în diferite țări și sunt comercializate de mulți retaileri, atât online, cât și în magazine fizice.
Setarea tendințelor: Max Factor a jucat un rol în stabilirea tendințelor în materie de machiaj și în promovarea de noi tehnici și stiluri de-a lungul anilor.
Max Factor are o moștenire de a contribui la lumea cosmeticelor și a frumuseții, iar produsele sale sunt încă populare și utilizate pe scară largă astăzi.