Descriere produs Eleganta uimitoare a genelor iconice nu se va demoda niciodata, iar Mascara Max Factor 2000 Calorie este echivalentul din machiaj al rochiei neagre indispensabile din orice garderoba.
Un must have in ritualul machiajului zilnic.
Efectul sau unic, ce intensifica pana la de 3 ori volumul genelor, a fost favoritul make-up artistilor de peste 20 de ani.
Formula Se usuca repede si nu se intinde.
O alegere excelent? pentru ochii sensibili si pentru purtatorii lentilelor de contact.
Sfaturi de la make-up artisti Pentru a aplica mascara, priveste in jos intr-o oglinda si aplica produsul cu miscari in zig-zag, pornind de la radacini spre varfuri.
Apoi priveste in sus si aplica mascara si pe genele inferioare.
Utilizeaza varful periutei pentru a ajunge si la cele mai mici gene si pentru a crea un look bine definit.
- De peste doua decenii produsul favorit al make-up artistilor; - Eleganta uimitoare a genelor iconice nu se va demoda niciodata; -Intensifica pana la de 3 ori volumul genelor; - Potrivit si pentru ochii sensibili si purtatorii lentilelor de contact; - Maro inchis- Fara parfum si fibre; Aqua, Acrylates Copolymer, Glyceryl Stearate, Disteardimonium Hectorite, Propylene Glycol, Stearic Acid, Cera Carnauba, Triethanolamine, Polyvinyl Alcohol, Synthetic Wax, Lecithin, Propylene Carbonate, Oleic Acid, Alcohol Denat.
, Benzyl Alcohol, Panthenol, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Sodium Laureth-12 Sulfate, Propylparaben, Disodium EDTA, Tetrasodium EDTA, Xanthan Gum, Simethicone, Potassium Sorbate, EDTA, [+/- Cl 77007, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499]Eleganta uimitoare a genelor iconice nu se va demoda niciodata, iar Mascara Max Factor 2000 Calorie este echivalentul din machiaj al rochiei neagre indispensabile din orice garderoba.
Un must have in ritualul machiajului zilnic.
Efectul sau unic, ce intensifica pana la de 3 ori volumul genelor, a fost favoritul make-up artistilor de peste 20 de ani.
Formula Se usuca repede si nu s.
Max Factor s-a născut în Rusia și a emigrat în 1914 în America, stabilindu-se în LA pentru a fi mai aproape de industria cinematografică în devenire.
Experiența Word of Max Factor s-a răspândit rapid și el a lucrat în curând cu cele mai importante vedete de film de la Hollywood și a realizat propriile produse cosmetice pentru un aspect glamour, dar realist pe ecran.
În 1916 a început să vândă farduri pentru ochi și creioane pentru sprâncene.
Aceasta a fost prima dată când astfel de produse erau disponibile în afara industriei cinematografice.
Patru ani mai târziu, el a lansat o gamă completă de produse cosmetice, numindu-l „make-up” - o frază pe care a inventat-o.
Produsele și tehnicile de machiaj create de Max Factor pentru industria cinematografică și clienții săi de la Hollywood i-au câștigat un Oscar, însă filozofia sa de orientare a fost aceea că orice femeie ar putea fi glamoură, având în vedere instrumentele și abilitățile potrivite de machiaj.
De la rimel la fundație, umbra de ochi până la luciu de buze - Max Factor a pus instrumentele transformatoare pentru machiajul artistului în mâinile fiecărei femei, permițându-i să-și creeze propria declarație personală de glamour în fiecare zi.
Despre Max Factor
Max Factor este un brand binecunoscut de cosmetice și frumusețe, care are o lungă istorie în industria frumuseții.
Fondată de Max Factor, un cosmetician polonez-evreu, în 1909, marca a jucat un rol semnificativ în dezvoltarea și popularizarea produselor cosmetice și de machiaj.
Caracteristicile și caracteristicile cheie ale mărcii Max Factor includ: 1.
Produse de machiaj: Max Factor este renumit pentru gama sa largă de produse de machiaj, inclusiv fond de ten, rujuri, farduri de pleoape, rimel și diverse alte produse cosmetice.
Professional și Hollywood Roots: Brandul are legături puternice cu industria de divertisment și film, deoarece Max Factor însuși a fost un artist de machiaj pentru vedetele de la Hollywood.
Produsele Max Factor au fost folosite în film și televiziune de mulți ani.
Calitate și inovație: Max Factor are o istorie de inovare a produselor și un angajament de a oferi soluții de machiaj de înaltă calitate.
Produse iconice: Brandul a introdus produse iconice, precum fondul de ten Pan-Stik și Mascara 2000 Calorie, care au fost îndrăgite atât de artiștii de machiaj, cât și de consumatori.
Prezența globală: produsele Max Factor sunt disponibile pe scară largă în diferite țări și sunt comercializate de mulți retaileri, atât online, cât și în magazine fizice.
Setarea tendințelor: Max Factor a jucat un rol în stabilirea tendințelor în materie de machiaj și în promovarea de noi tehnici și stiluri de-a lungul anilor.
Max Factor are o moștenire de a contribui la lumea cosmeticelor și a frumuseții, iar produsele sale sunt încă populare și utilizate pe scară largă astăzi.