Descriere produs: Masca pentru par TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery este o etapa indispensabila in ritualul ingrijirii parului.
Oferind parului un moment de regenerare, acesta va rasplati stralucind in toata vitalitatea si frumusetea sa.
Caracteristici:- hidrateaza intens; - regenereaza parul pe intreaga sa lungime;- imbunatateste elasticitatea fibrei parului;- intareste firul de par.
Cum se utilizeaza:Se aplica pe parul umed, spalat in prealabil cu sampon.
Descriere brand: TIGICosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondata in anul 1986 de cei patru frati Mascolo – descendentii faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai carui clienti s-au numarat si legendarele actrite Sofia Loren si Gina Lollobrigida.
Toni, Guy, Bruno si Anthony au mers pe urmele tatalui lor si, practic din nimic, au construit renumita retea de saloane de coafura Toni & Guy.
Aceasta numara peste 420 de filiale in 42 de tari din intreaga lume.
Caracterul exceptional al produselor TIGI consta in special in faptul ca sunt dezvoltate de stilisti profesionisti, pentru uzul altor stilisti profesionisti.
In aceeasi nota, Echipa creativa TIGI vine in fiecare an cu o noua colectie de coafuri, destinate cu precadere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei marci exclusive – Bed Head, S-Factor si Catwalk.
Ultima mentionata cladeste in imaginatie o punte care leaga lumea parului frumos de cea a modei de lux.
Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorita cooperarii cu tanarul creator britanic Christopher Kane.
Datorita lui, stilistii de astazi reusesc sa multumeasca si cei mai pretentiosi clienti, care-si doresc sa semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii.
Interesant este ca pana si mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea sampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare si a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ iesite din comun.
De exemplu, utilizand cunostintele lor de biologie moderna, autorii colectiei Catwalk Curlesque au creat asa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apa de castraveti si extracte din diverse tipuri de alge si fenicul de mare.
Acesta a devenit un hit printre femeile cu par ondulat sau cret.
O mentiune speciala merita ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi casmirul, sampania sau perlele, continute in gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI ii va atrage cu siguranta pe toti cei care doresc sa arate excelent, dar nu au chef sa petreaca ore intregi in saloanele de frumusete, pe cei care cauta calitate la preturi rezonabile, sunt jucausi, le plac stilurile de par creative si aleg in primul rand cu ochii (dupa designul si culoarea ambalajului).
Informatii produs
Produs | Masca pentru par |
---|---|
Oferind parului un moment de regenerare, acesta va rasplati stralucind in toata vitalitatea si frumusetea sa.caracteristici | hidrateaza intens |
- intareste firul de par.cum se utilizeaza | Se aplica pe parul umed spalat in prealabil cu sampondescriere brandtigicosmetica |
Magazine ingrijire par
Despre Tigi
TIGI, care înseamnă „Toni & Guy Intercoiffure”, este o companie proeminentă de îngrijire a părului și frumusețe cunoscută pentru gama sa de produse profesionale de îngrijire a părului și servicii de salon.
Iată câteva puncte cheie despre TIGI: 1.
Prezentul companiei: TIGI a fost fondată de familia Mascolo în Regatul Unit.
Familia Mascolo este asociată cu brandul de coafură Toni & Guy, iar TIGI a fost înființată pentru a-și completa saloanele cu o linie de produse profesionale de îngrijire a părului.
Produse profesionale de îngrijire a părului: TIGI este apreciată pentru gama sa extinsă de produse de îngrijire a părului și de coafare concepute atât pentru utilizarea în salon, cât și pentru vânzarea cu amănuntul.
Liniile lor de produse includ șampoane, balsamuri, geluri de coafat, fixative pentru păr și alte instrumente de coafare.
Unele dintre cele mai populare linii de produse includ „Bed Head”, „Catwalk”, „S Factor” și „TIGI Copyright”.
Fashion-Forward Brand: TIGI are reputația de a fi un brand modern, colaborând adesea cu profesioniști în modă și coafură pentru a crea produse care sunt în tendințe și care se aliniază cu tendințele actuale de stil și frumusețe.
Servicii de salon: Pe lângă liniile lor de produse, TIGI are o prezență puternică în industria salonului, produsele lor fiind folosite de coafuri profesioniști în multe saloane din întreaga lume.
De asemenea, oferă educație și instruire pentru coafuriștii pentru a-și folosi produsele în mod eficient.
Acoperire globală: TIGI are o prezență globală, cu produsele și serviciile sale disponibile în multe țări.
Au o amprentă semnificativă în industria de frumusețe și coafură.
Modificări de proprietate: TIGI a suferit modificări de proprietate de-a lungul anilor.
La un moment dat, a fost achiziționată de Unilever, iar mai târziu, a devenit parte a diviziei Beauty Care a Coty Inc.
, o companie multinațională de frumusețe.