Marketingul inovatiilor in retail - dr. adina saniuta, editura Pro Universitaria
Pro Universitaria

Marketingul inovatiilor in retail - dr. adina saniuta, editura Pro Universitaria

Vezi magazinul Esteto
  • O stea, bazat pe 1 voturi

Marketingul inovatiilor in retail - Dr.

Adina Saniuta, editura Pro Universitaria - Carte din categoria Afaceri Economie, subcategoria Marketing la pretul de 31.

2 Lei; Editura: Pro Universitaria.

39.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

EdituraPro

Magazine marketing

Clientii au cumparat si

Despre Pro Universitaria

Pro Universitaria este o editură dedicată publicării de materiale educaționale, axată pe furnizarea de resurse de înaltă calitate pentru studenți și profesori.

Oferind o gamă variată de cărți, manuale și materiale didactice, Pro Universitaria își propune să sprijine procesul de învățare și să contribuie la dezvoltarea cunoștințelor.

Brandul colaborează cu specialiști din domeniu pentru a crea conținut relevant și actualizat, care să răspundă nevoilor educaționale contemporane.

Pro Universitaria se mândrește cu angajamentul său față de excelență în educație și calitatea resurselor oferite.

Marketingul inovatiilor in retail - dr. adina saniuta, editura Pro Universitaria

Marketingul inovatiilor in retail - dr. adina saniuta, editura Pro Universitaria

39.00 Lei

Categorii Pro Universitaria

Branduri marketing