Nike Sportswear Club hanorac barbatesc cu fermoar cu aspect atemporal.
Hanoracul Nike Sportswear Club Hoodie confera un aspect clasic minimalist pregatit pentru moda de strada.
Confectionat din tesatura moale de tip French terry iti ofera confort pe tot parcursul zilei.
Specificatii: ● tesatura French terry este moale usoara si confortabila ● Gluga reglabila cu siret iti ofera acoperire si caldura ● Croiala standard pentru o senzatie usoara si relaxata ● Fermoar intreg ● Mansete si tiv cu striatii ● Compozitie - Corp: 80% bumbac / 20% poliester captuseala gluga: 50–100% bumbac / 0–50% poliester ● Poate fi spalat la masina ● Culoare: gri/argintiu/alb/Dark Grey Heather/Matte Silver/White ● Cod produs: BV2648-063.
Informatii produs
Specificatii | tesatura |
---|---|
Corp | 80 bumbac 20 poliester captuseala gluga50100 bumbac 050 poliester |
Culoare | Griargintiualbdark |
Cod produs | Bv2648063 |
Magazine hanorac
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.