Fii pregatit sa experimentezi cu acest trening pentru barbati de la Nike!Cu acest trening poti atinge cele mai inalte performante pe teren indiferent de conditiile meteorologice deoarece acesta dispune de un material premium care permite miscarile in mai multe planuri dar si de o tehnologie Dri-FIT care absoarbe transpiratia intr-o clipa si te ajuta sa ramai mereu uscat si confortabil.
Buzunarele laterale de la nivelul jachetei sunt perfecte pentru depozitarea obiectelor mici cum ar fi cheile sau telefonul.
Talia elastica ajustabila asigura o potrivire personalizata.
SPECIFICATII:Potrivire standardGuler inaltInchidere prin fermoar completBuzunare lateraleTalie elastica ajustabilaLogo-ul brand-uluiCuloare: Albastru / BlueCod produs: BV6885-463.
Informatii produs
Personalizata.specificatii | Potrivire standardguler inaltinchidere prin fermoar completbuzunare lateraletalie elastica ajustabilalogoul branduluiculoarealbastru |
---|---|
Bluecod produs | Bv6885463 |
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.