Luciu de buze Maybelline New York Color Elixir Lip Lacquer 720 Nude Illusion, 5 ml Folosind tehnologia Elasticolor si formula cu micro-crystale, luciul de buze Color Elixir de Maybelline New York distribuie pigmentii de culoare in mod egal de-a lungul buzelor, pentru a oferi buzelor nuante vibrante si un aspect de 5 ori mai stralucitor decat pielea lacuita.
Contine ulei de migdale si vitamina E pentru imbunatatirea texturii buzelor si hidratarea acestora.
Color Elixir este un lip gloss deosebit , avand o textura cremoasa, foarte usor de aplicat si cu o rezistenta medie, care ofera o hidratare instanta buzelor tale si o stralucire unica.
Peria aplicatoare a fost special conceputa pentru acest tip de lip gloss si ofera o aplicare uniforma, fina si lucioasa.
Producator: Maybelline New York Produs Fabricat in Franta Valabilitate: 24 luni de la deschidere.
Informatii produs
Producator | Maybelline |
---|---|
Valabilitate | 24 luni de la deschidere |
Despre Maybelline
Maybelline este un brand binecunoscut de cosmetice și frumusețe care oferă o gamă largă de produse de machiaj, inclusiv fond de ten, rujuri, farduri de pleoape, rimel și diverse alte articole de frumusețe.
Este o subsidiară a L'Oréal, una dintre cele mai mari și mai importante companii de înfrumusețare din lume.
Maybelline a fost fondată în 1915 de Thomas Lyle Williams și de atunci a devenit una dintre cele mai populare și recunoscute mărci de machiaj la nivel global.
Maybelline este cunoscută pentru produsele sale de machiaj accesibile și accesibile, ceea ce o face un brand favorit printre consumatorii care caută produse cosmetice de înaltă calitate la prețuri rezonabile.
Brandul lansează adesea colecții noi și colaborează cu artiști de machiaj și influenți pentru a rămâne la tendințe și inovatoare în industria frumuseții.
Unele dintre cele mai faimoase linii de produse Maybelline includ rimel „Great Lash”, fond de ten „Fit Me”, culoarea buzelor „SuperStay” și paleta de fard de pleoape „The Nudes”.
Brandul este disponibil în diverse țări, atât prin magazine fizice de retail, cât și prin canale online, și și-a stabilit o prezență puternică pe piața machiajului și frumuseții.