Legile stiintifice ale publicitatii - claude c. hopkins, editura Vidia
Vidia

Legile stiintifice ale publicitatii - claude c. hopkins, editura Vidia

Vezi magazinul Esteto
  • 3 stele, bazat pe 1 voturi

Legile Stiintifice Ale Publicitatii - Claude C.

Hopkins, editura Vidia - Carte din categoria Dezvoltare Personala, subcategoria Psihologie Practica la pretul de 20.

25 Lei; Editura: Vidia.

25.65 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine psihologie practica

Clientii au cumparat si

Despre Vidia

Vidia este un brand care oferă produse de îngrijire a pielii și cosmetice, având un portofoliu de produse ce include creme, loțiuni și seruri.

Cu formule delicate și ingrediente de calitate, Vidia este ideal pentru cei care doresc să își îngrijească pielea cu produse care combină știința și natura pentru rezultate excelente.

Legile stiintifice ale publicitatii - claude c. hopkins, editura Vidia

Legile stiintifice ale publicitatii - claude c. hopkins, editura Vidia

25.65 Lei

Categorii Vidia

Branduri psihologie practica