Calatoria ta pe vremea rece primeste un upgrade cald cu aceasta pereche de pantaloni Kyrie de la Nike!Lana super moale ofera o potrivire relaxata care te rasplateste cu confort dincolo de teren.
Elementele grafice Flytrap din spate aduc un omagiu stilului de joc neincetat al lui Kyrie.
Tesatura moale French Terry are o senzatie usoara clasica.
Buzunarul din spate include un inel astfel incat sa iti poti atasa cheile.
SPECIFICATII:Potrivire standard pentru o senzatie relaxata si usoaraPetic KY din piele artificiala gravat la buzunarul din spateIlustratie Journey and Reward brodataTalie elastica cu cordon elasticBuzunare lateraleMaterial: Corp: 83% bumbac / 17% poliester.
Buzunare: 100% bumbac.
A se spala la masinaImportatCod produs: DQ6113-217.
Informatii produs
Cheile.specificatii | Potrivire standard pentru o senzatie relaxata si usoarapetic |
---|---|
Reward brodatatalie elastica cu cordon elasticbuzunare lateralematerial | Corp83 bumbac 17 poliester |
Buzunare | 100 bumbaca se spala la masinaimportatcod produsdq6113217 |
Magazine pantaloni de trening
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.