• Material cu plasa la partea exterioara pentru aerisire si confort• Nike Free - tehnologia consta in taieturi de-a lungul talpii care formeaza diferite forme.
Aceste taieturi ofera piciorului o flexibilitate exceptionala si libertate de miscare in timpul sportului.
La incaltamintea cu aceasta tehnologie se combina beneficiile efectului de mers descult precum si avantajele si siguranta incaltamintelor sport traditionale.
• Zone late la calcaie care asigura stabilitate la ridicarea greutatilor• Miezul este cu spuma mai moale al talpii care asigura amortizare piciorului, in timp ce exteriorul dur este stabil si rezistent• Banda lata la exterior distribuie presiunea in jurul mijlocului si a piciorului pentru confort si stabilitate in caz de opriri bruste si miscari rapide.
• Element sintetic in zona calcaielor pentru stabilitate• Material cauciucat in talpa in zonele cu cea mai mare sarcina pentru durabilitate si aderenta marita.
Magazine incaltaminte antrenamente
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.