DescriereGerovital Must Have Ser Antirid și Fermitate asociază patru peptide, două de sinteză: Matrixyl Synthe’6™ și Trylagen® – care acționează ca molecule semnal ale componentelor matricii extracelulare – și două de origine marină: Colagen și Elastina – care acționează ca peptide structurale.
Acestea acționează sinergic pentru consolidarea matricii extracelulare, diminuarea ridurilor, creșterea elasticității pielii și a hidratării acesteia.
Se recomandă persoanelor cu pielea lipsită de fermitate, ridată sau deshidratată.
Asigură o piele sănătoasă, netedă și regenerată- Ten hidratat și protejat;- Elasticitate îmbunătățită;- Riduri diminuate;- Piele regenerată;- Testat Dermatologic.
CompozitieAqua, Mel Extract, Propylene Glycol, Squalane, Pentylene Glycol, Glycerin, Soluble Collagen, Hydrolyzed Elastin, Phenoxyethanol, Sodium PCA, Serine, Glycogen, Aloe Barbadensis Extract, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Palmitoyl Tripeptide-38, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Tripeptide-10 Citrulline, Tripeptide-1, Lecithin, Niacinamide, Glyceryl Laurate, Polyacrylate Crosspolymer-6, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Glycine Soja Oil, Butylene Glycol, Xanthan Gum, Carbomer, Triethanolamine, Caprylyl Glycol, Disodium EDTA, Sorbic Acid.
Ingredientele active și rolul lor - Serul asociază patru peptide: - Matrixyl Synthe’6™ și Trylagen® – care acționează ca molecule semnal ale componentelor matricii extracelulare - Colagen și Elastina – care acționează ca peptide structurale.
Acestea acționează sinergic pentru consolidarea matricii extracelulare, diminuarea ridurilor, creșterea elasticității pielii și a hidratării acesteia.
- Squalan-ul joacă un rol important în hidratarea, emolierea și protecția pielii.
- Niacinamida asigură protecție antiinflamatoare, diminuarea pigmentărilor și a porilor, reglarea secreției de sebum.
- Extractul de Aloe Vera contribuie la creșterea gradului de hidratare a tenului.
Mod de administrareSe aplică pe față, gât, decolteu, dimineața și seara.
Pentru tenurile tinere, serul valorifică efectele de hidratare și protecție, iar pentru tenurile mature are beneficii reale în creșterea elasticității tenului, diminuarea ridurilor și hidratare.
Testați toleranța la produs pe o zonă mică de piele, în caz de disconfort se recomandă întreruperea utilizării produsului.
ProducatorFarmecMod de prezentareFlacon 30 ml.
Informatii produs
Sinteza | Matrixyl |
---|---|
Trylagen® – care actioneaza ca molecule semnal ale componentelor matricii extracelulare – si doua de origine marina | Colagen si |
Serul asociaza patru peptide |
Despre Farmec
FARMEC este un brand românesc de cosmetice și îngrijire a pielii care funcționează de peste un secol.
Denumirea „FARMEC” înseamnă „Fondul Agricol – Regele Mihai I” (Fondul Agricol – Regele Mihai I), o referire la originile sale.
Marca este cunoscută pentru producerea unei game largi de produse cosmetice și de îngrijire a pielii, inclusiv creme, loțiuni, produse de curățare și alte articole de înfrumusețare și de îngrijire personală.
Caracteristicile și caracteristicile cheie ale mărcii FARMEC includ: 1.
Istorie lungă: FARMEC a fost înființată în 1889 și este unul dintre cele mai vechi mărci de cosmetice și îngrijire a pielii din România.
Istoria sa lungă este o dovadă a calității și rezistenței sale.
Ingrediente naturale: FARMEC accentuează adesea utilizarea ingredientelor naturale în produsele sale.
Oferă diverse linii de îngrijire a pielii, inclusiv gerovital, aslavital și farmec, fiecare având produse concepute pentru probleme specifice ale pielii.
Gamă de produse: marca oferă o gamă diversă de produse de îngrijire a pielii și de înfrumusețare, inclusiv creme de față, loțiuni de corp, produse de curățare și produse de îngrijire a părului.
Sustenabilitate: FARMEC a depus eforturi pentru a include durabilitatea în practicile sale, inclusiv ambalajele ecologice și formulările de produse.
FARMEC este un brand cunoscut și de încredere în România și are prezență și în alte țări.
Produsele sale sunt disponibile la diverși comercianți cu amănuntul și online, făcându-le accesibile unei game largi de clienți care caută soluții cosmetice și de îngrijire a pielii de calitate.