Gel de Baie Dove Cremă Hidratantă (100 ml) (Refurbished A+) este un produs exclusiv de calitate pentru îngrijirea corporală.
Dacă sunteți interesați de cele mai bune produse de igienă personală, produsele Dove 100 % originale sunt exact ceea ce vă trebuie.
Tip: Cremă HidratantăCapacitate: 100 mlREFURBISHED: acestea sunt produse returnate într-o perioadă de încetare sau expoziție care au fost uneori folosite pentru teste unele sunt vândute cu ambalaj ușor deteriorat sau cu ambalajul original vizibil deschis.
Toate produsele au fost revizuite, au garanția oficială a mărcii și funcționează perfect.
În funcție de starea lor, acestea sunt clasificate în: A + / Impecabil: produse în stare impecabilă al căror ambalaj original poate fi deschis sau înlocuit cu altul în stare foarte bună.
A / Ca nou: produse în stare perfectă, precum noi, ale căror ambalaje originale pot fi deschise sau oarecum deteriorate sau au fost înlocuite cu altele.
B / Stare foarte bună: produse în stare foarte bună, cu posibile defecte estetice ușoare, care funcționează perfect și ale căror ambalaje originale pot fi deschise sau oarecum deteriorate.
C / Stare bună: produse în stare bună, cu posibile defecte estetice, care funcționează perfect și ale căror ambalaje originale pot fi deschise sau oarecum deteriorate.
D / Stare corectă: produse în stare corectă, cu posibile defecte estetice sau lipsă accesorii, care funcționează perfect și ale căror ambalaje originale pot fi deschise sau oarecum deteriorate.
Informatii produs
Trebuie.tip | Crema |
---|---|
Hidratantacapacitate | 100 mlrefurbishedacestea sunt produse returnate intro perioada de incetare sau expozitie care au fost uneori folosite pentru teste unele sunt vandute cu ambalaj usor deteriorat sau cu ambalajul original vizibil deschis |
In functie de starea lor, acestea sunt clasificate in | A |
Impecabil | Produse in stare impecabila al caror ambalaj original poate fi deschis sau inlocuit cu altul in stare foarte buna |
Ca nou | Produse in stare perfecta precum noi ale caror ambalaje originale pot fi deschise sau oarecum deteriorate sau au fost inlocuite cu altele |
Stare foarte buna | Produse in stare foarte buna cu posibile defecte estetice usoare care functioneaza perfect si ale caror ambalaje originale pot fi deschise sau oarecum deteriorate |
Stare buna | Produse in stare buna cu posibile defecte estetice care functioneaza perfect si ale caror ambalaje originale pot fi deschise sau oarecum deteriorate |
Stare corecta | Produse in stare corecta cu posibile defecte estetice sau lipsa accesorii care functioneaza perfect si ale caror ambalaje originale pot fi deschise sau oarecum deteriorate |
Magazine ingrijire personala & cosmetice
Despre Dove
Dove este un brand binecunoscut care se concentrează în primul rând pe produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Este deținut de Unilever, o companie multinațională de bunuri de larg consum.
Iată câteva puncte cheie despre marca Dove: 1.
Prezentul companiei: Dove este un brand sub umbrela Unilever, una dintre cele mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.
Dove a fost introdus în 1957 ca săpun de frumusețe și de atunci și-a extins gama de produse pentru a include diverse produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Gama de produse: Dove oferă o gamă largă de produse de îngrijire personală, inclusiv produse de spălare pentru corp, săpunuri, șampoane, balsamuri, deodorante, loțiuni și produse de îngrijire a pielii.
Una dintre caracteristicile distinctive ale Dove este concentrarea pe produse care sunt blânde și potrivite pentru pielea sensibilă.
Campania „Real Beauty”: Dove este probabil cel mai cunoscut pentru campania „Real Beauty”, care a început la începutul anilor 2000.
Această campanie se concentrează pe promovarea pozitivității corpului și a stimei de sine prin contestarea standardelor tradiționale de frumusețe și subliniind frumusețea naturală a tuturor indivizilor.
Responsabilitate socială: Dove a fost implicată în diverse inițiative de responsabilitate socială și sustenabilitate, cum ar fi eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și inițiative care promovează stima de sine și încrederea în corp în rândul oamenilor de toate vârstele.
Prezență globală: Produsele Dove sunt disponibile pe scară largă în multe țări și regiuni din întreaga lume.
Brandul are o prezență puternică pe piața de îngrijire personală și frumusețe.
Proprietate: După cum am menționat mai devreme, Dove este un brand deținut de Unilever, care este o companie multinațională cu un portofoliu larg de mărci de consum.