Caracteristici Tip produs: geaca Culoare: bleumarin Stil: casual Material: sintetic Croiala: regular fit Imprimeu: logo Gluga: cu gluga Lungime maneca: maneca lunga Detalii: aplicatii - garnitura de blana sintetica detasabila - rezistenta la apa - cordon in talie Sistem inchidere: fermoar Compozitie Exterior: poliester cu pelicula de poliuretan Captuseala: 100%poliester Umplutura: 100% poliester.
Informatii produs
Produs | Geaca |
---|---|
Culoare | Bleumarin |
Stil | Casual |
Material | Sintetic |
Croiala | Regular fit |
Imprimeu | Logo |
Gluga | Cu gluga |
Lungime maneca | Maneca lunga |
Detalii | Aplicatii garnitura de blana sintetica detasabila rezistenta la apa cordon in talie |
Sistem inchidere | Fermoar |
Exterior | Poliester cu pelicula de poliuretan |
Captuseala | 100poliester |
Umplutura | 100 poliester |
Magazine geci si jachete
Despre Napapijri
Napapijri este un brand italian de îmbrăcăminte casual premium care a fost fondat în 1987.
Numele mărcii este derivat din cuvântul finlandez „Napapiiri”, care înseamnă Cercul Arctic.
Napapijri este cunoscut pentru logo-ul său distinctiv, care prezintă un steag norvegian și reprezintă legătura mărcii cu condițiile de vreme rece și explorarea.
Linia de produse Napapijri include o gamă largă de îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte, concepute atât pentru bărbați, cât și pentru femei.
Ofertele mărcii includ adesea îmbrăcăminte exterioară, cum ar fi jachete și parka, precum și pulovere, cămăși și alte articole de îmbrăcăminte casual.
Sunt deosebit de populare pentru îmbrăcămintea lor de iarnă de înaltă calitate, durabilă și elegantă.
Napapijri pune un accent puternic pe durabilitate și practici etice.
Ei au luat măsuri pentru a utiliza materiale și procese de producție ecologice în produsele lor.
Îmbrăcămintea în aer liber și inspirată de aventură a mărcii, combinată cu o estetică la modă și urbană, l-a făcut popular printre consumatorii care caută atât stil, cât și funcționalitate în îmbrăcămintea lor.
Produsele Napapijri pot fi găsite în propriile magazine, precum și în magazine universale și buticuri din întreaga lume.