Flower by Kenzo l'elixir 50 ml 50ml
Kenzo

Flower by Kenzo l'elixir 50 ml 50ml

Vezi magazinul Bestvalue
  • 3 stele, bazat pe 1 voturi

O femeie culege un mac delicat, apoi se preschimba in zana.

Singura, este fragila, dar alaturi de floarea ei este puternica si aduce fericire celor din jur.

Acesta este povestea din spatele parfumului Flower By Kenzo, iar noul L’Elixir Eau de Perfume a fost creat pentru a sarbatori 15 ani de cand Flower a fost lansat pentru prima oara.

Ofera simturilor tale cadoul florii de mac si combinatia de zmeura, trandafir bulgaresc, pralina si vanilie Bourbon iti va cuceri pentru totdeauna inima.

285.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine apa de parfum

Clientii au cumparat si
Happy 50ml

Happy 50ml

149.00 Lei
Happy 100ml

Happy 100ml

209.00 Lei
Illicit 60ml

Illicit 60ml

315.00 Lei
Illicit 100ml

Illicit 100ml

445.00 Lei
Goldea 50ml

Goldea 50ml

410.00 Lei
Goldea 90ml

Goldea 90ml

580.00 Lei
Jour 50 ml 50ml

Jour 50 ml 50ml

325.00 Lei
Magnetism 50ml

Magnetism 50ml

250.00 Lei
Magnetism 75ml

Magnetism 75ml

365.00 Lei

"b" 75ml

450.00 Lei

"b" 50ml

325.00 Lei
Eternity 50ml

Eternity 50ml

340.00 Lei
Eternity 100ml

Eternity 100ml

440.00 Lei
Love story 50ml

Love story 50ml

400.00 Lei
Love story 75ml

Love story 75ml

500.00 Lei
Ma vie 50ml

Ma vie 50ml

365.00 Lei
Ma vie 75ml

Ma vie 75ml

430.00 Lei
Chloe 50ml

Chloe 50ml

400.00 Lei

Despre Kenzo

Kenzo este o casă de modă de lux franceză cunoscută pentru abordarea sa vibrantă și artistică a modei.

Brandul a fost fondat de designerul japonez Kenzo Takada în 1970 și are sediul în Paris, Franța.

Design-urile Kenzo sunt caracterizate de imprimeuri îndrăznețe, culori vibrante și o fuziune a influențelor orientale și vestice.

Iată câteva aspecte cheie ale Kenzo: 1.

Design artistic: Kenzo este celebrat pentru abordarea creativă și artistică a modei.

Marca încorporează adesea imprimeuri, modele și modele colorate și atrăgătoare în îmbrăcămintea și accesoriile sale.

Aceste modele sunt influențate de o varietate de culturi și mișcări artistice.

Motivul Tigru: Motivul emblematic al mărcii tigru este unul dintre simbolurile sale cele mai recunoscute.

Acest motiv apare adesea pe hainele și accesoriile Kenzo și a devenit sinonim cu brandul.

Prezență globală: produsele Kenzo sunt disponibile prin buticuri și locații de vânzare cu amănuntul din marile capitale ale modei din întreaga lume.

Design-urile distinctive și unice ale mărcii au atras un public global.

Colecții de prêt-à-porter: Kenzo oferă o gamă largă de colecții de prêt-à-porter atât pentru bărbați, cât și pentru femei, care includ articole vestimentare precum rochii, pulovere, tricouri, jachete și multe altele.

Accesorii: Pe lângă îmbrăcăminte, Kenzo produce o varietate de accesorii, inclusiv genți de mână, pantofi, eșarfe și parfumuri.

Proprietate LVMH: Kenzo este deținut de LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, un conglomerat multinațional de produse de lux.

Această asociere a ajutat marca să-și extindă acoperirea globală și să-și mențină reputația de calitate și creativitate.

Designurile distinctive și artistice ale Kenzo l-au făcut o alegere populară printre cei care apreciază moda care este atât elegantă, cât și neconvențională.

Angajamentul mărcii de a îmbina diverse influențe culturale a dus la o estetică unică și vibrantă, care atrage un public divers și modern.

Flower by Kenzo l'elixir 50 ml 50ml

Flower by Kenzo l'elixir 50 ml 50ml

285.00 Lei

Categorii Kenzo

Branduri apa de parfum