Ajută la obţinerea confortului respirator.
Efect: – fluidifică secreţiile bronşice; – antiseptic; – antiinflamator.
Recomandări: -tuse productivă; -răceală, gripă; -bronşită.
Ingrediente: zahăr invertit, extract de ridiche neagră (Raphanus sativus nigra)- min 35%, antioxidant: vitamina C 1,2%, conservant: sorbat de potasiu; ulei esenţial de lămâie (Citri aetheroleum), ulei esenţial de portocale (Auranti aetheroleum), ulei esenţial de scorţişoară (Cinnamomi aetheroleum).
Contraindicaţii: nu se recomanda in caz de diabet.
Sarcină şi alăptare: se poate consuma de către femeile însărcinate şi mamele care alăptează.
Efecte secundare şi interacţiuni: la dozele recomandate nu au fost semnalate efecte secundare sau interactiuni medicamentoase.
Întrebuinţare: Copii 1-5 ani: 2-3 linguriţe pe zi Copii 6-12 ani: 4-5 linguriţe pe zi Copii peste 12 ani şi adulti: 3-4 linguri pe zi.
Dozele recomandate asigură necesarul zilnic de vitamina C Prezentare: flacon a 250 ml.
Informatii produs
Efect | fluidifica secretiile bronsice |
---|---|
Recomandari | Tuse productiva |
Ingrediente | Zahar invertit extract de ridiche neagra (raphanus sativus nigra) min 35 antioxidantvitamina |
C 1,2%, conservant | Sorbat de potasiu |
Contraindicatii | Nu se recomanda in caz de diabet |
Sarcina si alaptare | Se poate consuma de catre femeile insarcinate si mamele care alapteaza |
Efecte secundare si interactiuni | La dozele recomandate nu au fost semnalate efecte secundare sau interactiuni medicamentoase |
Intrebuintare | Copii 15 ani23 lingurite pe zi |
Copii 6-12 ani | 45 lingurite pe zi |
Copii peste 12 ani si adulti | 34 linguri pe zi |
Prezentare | Flacon a 250 ml |
Magazine tuse
Despre Fares Romania
Fares România este un brand românesc de produse naturale, specializat în dezvoltarea de suplimente alimentare și produse de îngrijire personală.
Misiunea brandului este de a oferi soluții eficiente pentru sănătatea și bunăstarea consumatorilor, bazându-se pe cercetări științifice solide și tradiții străvechi.
Fares dezvoltă o gamă variată de produse, de la ceaiuri și tincturi, la cosmetice naturale, fiecare formulă fiind adaptată nevoilor specifice ale consumatorilor.
Brandul se angajează să promoveze un stil de viață sănătos și conștient, contribuind astfel la educația consumatorilor în domeniul sănătății și îngrijirii personale.