Ingrediente: creţuscă (Ulmariae herba), şovârv (Origani herba) 25%, frunze de plămânărică (Pulmonariae folium) 16%, cimbru (Thymi herba) 11%, fructe de anason (Anisi fructus), frunze de măslin (Oleae folium), frunze de eucalipt (Eucalypti folium), rizomi de ghimbir (Zingiberis rhizoma).
EfectAntiinflamator, antiinfecţios, febrifug, sudorific, imunostimulator, antitusiv, expectorant.
RecomandăriInfecţii respiratorii (gripă, faringită, bronşită, tuse).
ContraindicaţiiNu se indică administrarea la copii sub 3 ani.
Nu se recomandă în caz de hipersensibilitate la oricare dintre ingredientele produsului.
Sarcină şi alăptareNu este indicat femeilor însărcinate şi mamelor care alăptează.
Efecte secundare şi interacţiuniLa dozele recomandate nu au fost semnalate incompatibilităţi cu medicamentele şi nici efecte secundare.
PrepararePeste un plic se toarnă 200 ml apă clocotită şi se lasă 10 minute acoperit.
ÎntrebuinţareCopii 3-14 ani: 1-2 căni cu ceai pe zi.
Copii peste 14 ani şi adulţi: 3-4 căni cu ceai pe zi.
Durata curei: 5-10 zile.
Se poate repeta la nevoie.
Prezentare: 20 plicuri a 1,5 grame.
Informatii produs
Ingrediente | Cretusca (ulmariae herba) sovarv (origani herba) 25 frunze de plamanarica (pulmonariae folium) 16 cimbru (thymi herba) 11 fructe de anason (anisi fructus) frunze de maslin (oleae folium) frunze de eucalipt (eucalypti folium) rizomi de ghimbir (zingiberis rhizoma) |
---|---|
Intrebuintarecopii 3-14 ani | 12 cani cu ceai pe zicopii peste 14 ani si adulti34 cani cu ceai pe zidurata curei510 zile |
Prezentare | 20 plicuri a 15 grame |
Magazine ceaiuri
Despre Fares Romania
Fares România este un brand românesc de produse naturale, specializat în dezvoltarea de suplimente alimentare și produse de îngrijire personală.
Misiunea brandului este de a oferi soluții eficiente pentru sănătatea și bunăstarea consumatorilor, bazându-se pe cercetări științifice solide și tradiții străvechi.
Fares dezvoltă o gamă variată de produse, de la ceaiuri și tincturi, la cosmetice naturale, fiecare formulă fiind adaptată nevoilor specifice ale consumatorilor.
Brandul se angajează să promoveze un stil de viață sănătos și conștient, contribuind astfel la educația consumatorilor în domeniul sănătății și îngrijirii personale.