Susţine buna funcţionare a aparatului digestiv.
Ajută la eliminarea disconfortului gastrointestinal.
Ingrediente: fructe de fenicul (Foeniculi fructus), fructe de anason (Anisi fructus), busuioc (Basilici herba), frunze de rozmarin (Rosmarini folium), rădăcină de lemn dulce (Liquiritiae radix), mentă (Menthae herba), frunze de senna (Sennae folium), rădăcină de cicoare (Cichorii radix).
Efect: digestiv.
Consumată după fiecare masă, infuzia favorizează o digestie uşoară, contribuind la suprimarea balonărilor şi la eliminarea gazelor intestinale.
Recomandări: digestie lentă, indigestie, balonări, stări de greaţă, dureri de cap de origine digestivă, după mese copioase.
Contraindicaţii: sarcină şi alăptare.
Efecte secundare şi interacţiuni: la dozele recomandate nu se cunosc.
Preparare: peste un plic se toarnă 200 ml apă clocotită şi se lasă 10-15 minute.
Întrebuinţare: Adulţi: 2-3 căni pe zi, după mesele principale.
Informatii produs
Ingrediente | Fructe de fenicul (foeniculi fructus) fructe de anason (anisi fructus) busuioc (basilici herba) frunze de rozmarin (rosmarini folium) radacina de lemn dulce (liquiritiae radix) menta (menthae herba) frunze de senna (sennae folium) radacina de cicoare (cichorii radix) |
---|---|
Efect | Digestiv |
Recomandari | Digestie lenta indigestie balonari stari de greata dureri de cap de origine digestiva dupa mese copioase |
Contraindicatii | Sarcina si alaptare |
Efecte secundare si interactiuni | La dozele recomandate nu se cunosc |
Preparare | Peste un plic se toarna 200 ml apa clocotita si se lasa 1015 minute |
Intrebuintare | Adulti23 cani pe zi dupa mesele principale |
Magazine antispastice si antiacide
Despre Fares Romania
Fares România este un brand românesc de produse naturale, specializat în dezvoltarea de suplimente alimentare și produse de îngrijire personală.
Misiunea brandului este de a oferi soluții eficiente pentru sănătatea și bunăstarea consumatorilor, bazându-se pe cercetări științifice solide și tradiții străvechi.
Fares dezvoltă o gamă variată de produse, de la ceaiuri și tincturi, la cosmetice naturale, fiecare formulă fiind adaptată nevoilor specifice ale consumatorilor.
Brandul se angajează să promoveze un stil de viață sănătos și conștient, contribuind astfel la educația consumatorilor în domeniul sănătății și îngrijirii personale.