Esenta de canepa, fermentata, bio, 500ml, Retter Esenta de canepa de la Retter este pregatita printr-un proces de fermentare complex, asigurand astfel o digestie buna.
Se stie ca alimentele fermentate au un aport special de nutrienti si reprezinta un boost pentru imunitate.
Sugestie de folosire: -ca bautura digestiva sau racoritoare, amestecati o parte de esenta cu 10 parti de apa.
-in sosuri la preparate culinare, salate -in patiserie -in cocktailuri alcoolice sau non-alcoolice -ca atare, 15 - 20 ml pe zi Produsul nu este filtrat, astfel apar in mod natural depuneri.
Agitati bine sticla inainte de folosire.
Ingrediente: extract la rece din flori*, seminte* si frunze de canepa*, urzica*, hamei*, lavanda*, roinita*, otet de mere*, suc de mere*, miere de salcam*.
*din agricultura ecologica Valori nutritionale/100ml: Energie: 160kj / 38kcal Grasimi: 0.
2g din care saturate 0g Carbohidrati: 4.
3g din care zaharuri 3.
2g Proteine: 0.
6g Saruri: 0.
005g Fabricat in Austria Produs certificat bio 500ml, ambalaj: sticla.
Informatii produs
Folosire | Ca bautura digestiva sau racoritoare amestecati o parte de esenta cu 10 parti de apa in sosuri la preparate culinare salate in patiserie in cocktailuri alcoolice sau nonalcoolice ca atare 15 20 ml pe zi |
---|---|
Ingrediente | Extract la rece din flori seminte si frunze de canepa urzica hamei lavanda roinita otet de mere suc de mere miere de salcam din agricultura ecologica |
Valori nutritionale/100ml | Energie160kj 38kcal |
Grasimi | 02g din care saturate 0g |
Carbohidrati | 43g din care zaharuri 32g |
Proteine | 06g |
Saruri | 0005g |
Produs certificat bio 500ml, ambalaj | Sticla |
Magazine sucuri
Despre Retter
RETTER este un brand dedicat soluțiilor de îngrijire personală, oferind o gamă variată de produse de la cosmetice la articole de îngrijire a pielii.
Brandul se remarcă prin inovațiile sale și prin angajamentul față de calitate, fiecare produs fiind formulat cu ingrediente de cea mai bună calitate.
Misiunea RETTER este de a oferi consumatorilor soluții eficiente care să răspundă nevoilor lor specifice, ajutându-i să se simtă bine în pielea lor.
Brandul își propune să inspire încredere și confort prin produsele sale, contribuind la bunăstarea generală a utilizatorilor.