Cap cu 30 % mai lat* In comparatie cu modelele conventionale, capul cu latime de 32,4 mm acopera o suprafata cu 30 % mai mare si indeparteaza mai multe fire de par intr-o singura cursa, pentru epilare mai rapida.
* In comparatie cu produsele conventionale din seria ED.
Doua discuri pentru o eficienta dubla, cu 60 de capete de prindere Sistemul cu doua discuri asigura prinderea firelor de par ramase, deoarece cel de-al doilea disc prinde firele de par ratate de primul disc.
Capetele de prindere care apuca firele de par sunt acum in numar de 60, ceea ce reprezinta un salt in evolutia epilatoarelor, deoarece prind mai multe fire de par intr-o singura cursa.
Prinde firele de par prea scurte pentru a fi epilate cu ceara Cele doua varfuri ale capetelor de prindere care apuca firele de par se aliniaza perfect, astfel incat chiar si firele de par cu o lungime de doar 0,5 mm, care nu ar fi indepartate prin tratamente cu ceara, sunt apucate si scoase complet din radacina.
Capul pivotant la 90° urmareste fiecare curbura Capul este flexibil la 90°, ramanand aproape de piele.
Capul pivotant urmareste fara efort contururile neregulate ale corpului, iar astfel nu sunt ratate firele de par razlete.
De asemenea, va permite sa epilati locurile greu accesibile fara a depune efort.
Epilare sub dus, pe piele umeda si uscata Acest design rezistent la apa va permite sa utilizati confortabil dispozitivul in baie.
Utilizarea dispozitivului in apa calda va inmoaie pielea, astfel ca puteti indeparta usor firele de par nedorite.
Epilare cu spuma Turnati gel de dus direct pe cap pentru a produce spuma.
Spuma fina se aduna in jurul fiecarui fir de par nedorit, astfel ca il puteti indeparta usor si cu blandete, direct de la radacina.
Capac moale, usor de utilizat de catre utilizatorii incepatori Capacul moale impiedica discurile sa atinga pielea.
Acesta tine pielea la distanta, astfel ca epilatorul indeparteaza firele de par fara a trage pielea, ceea ce face epilarea mai putin dureroasa.
Indicator luminos LED Un indicator luminos LED ilumineaza zonele greu vizibile, cum ar fi subratul si partea inferioara a picioarelor.
Aceasta va permite sa gasiti si sa indepartati toate firele de par.
3 setari de viteza Apasati pe buton pentru a alege viteza cu modul bland/normal/cu putere ridicata, in functie de partea corpului pe care o tratati sau de grosimea firelor de par.
Functionare fara fir O incarcare completa de 1 ora asigura o functionare fara fir de pana la 30 de minute.
Lavabil Dispozitivul este rezistent la apa, astfel ca il puteti clati integral in apa de la robinet pentru a indeparta prin spalare firele de par si a-l pastra curat in permanenta.
Compania Panasonic a fost fondată în 1918 de Matsushita Konosuke pentru a produce și comercializa prizele și mufele electrice pe care le-a proiectat.
A fost încorporat în 1935 și a început să se extindă rapid într-o serie de linii variate de produse electrice.
În anii 1930, a adăugat astfel de dispozitive electrice precum fiare de călcat, aparate de radio, fonografe și becuri.
În anii 1950 a început să producă radiouri cu tranzistoare, televizoare, magnetofoane, echipamente stereo și aparate electrocasnice mari.
În următorul deceniu, a adăugat cuptoare cu microunde, aparate de aer condiționat și înregistratoare video.
Majoritatea produselor sale sunt comercializate sub numele de marcă Panasonic, Quasar, National, Technics, Victor și JVC.
Produsele neconsumatoare includ minicomputere, echipamente telefonice, motoare electrice, baterii chimice și solare și tuburi cu raze catodice.
De asemenea, compania a dezvoltat și comercializat instrumente electronice de măsurare și sincronizare, mașini de copiat, dispozitive automate de control al traficului, echipamente de birotică și produse în domeniul comunicațiilor, al radiodifuziunii și al energiei solare.
Compania este remarcată pentru investițiile sale mari în cercetare și dezvoltare; pe lângă principalele sale laboratoare de cercetare, fiecare divizie de producție Panasonic este susținută de propria echipă de cercetare.
Cea mai mare parte a vânzărilor companiei provine de pe piețele externe din Europa și America de Nord, printre alte regiuni.
Are filiale de producție și vânzări pe o serie de piețe de peste mări.
Despre Panasonic
Panasonic Corporation este o corporație multinațională japoneză de electronice cu sediul în Kadoma, Osaka, Japonia.
A fost fondată în 1918 de Konosuke Matsushita și de atunci a devenit una dintre cele mai mari și mai cunoscute companii de electronice din lume.
Panasonic operează în diverse segmente de afaceri, producând o gamă largă de produse și servicii.
Iată câteva aspecte cheie ale Panasonic: 1.
Electronice de larg consum Panasonic este un jucător important în industria de electronice de larg consum, producând produse precum televizoare, echipamente audio, camere, aparate electrocasnice și produse de îngrijire personală.
Electrocasnice Compania produce o varietate de aparate electrocasnice, inclusiv frigidere, mașini de spălat, aparate de aer condiționat, aspiratoare și aparate de bucătărie.
Sisteme auto Panasonic este implicată în furnizarea de tehnologii și soluții auto, inclusiv baterii pentru vehicule electrice (EV), sisteme de infotainment și alte componente auto.
Soluții industriale Panasonic oferă soluții pentru diverse industrii, inclusiv producție, logistică și energie.
Aceasta include robotică, senzori industriali și sisteme de stocare a energiei.
Semiconductori Panasonic este un jucător important în industria semiconductoarelor, producând o gamă largă de componente electronice, cum ar fi microcontrolere și circuite integrate.
Baterie Panasonic este cunoscut pentru tehnologiile sale de baterii și este un producător de top de baterii litiu-ion.
Bateriile companiei sunt utilizate pe scară largă în electronice de larg consum, vehicule electrice și sisteme de energie regenerabilă.
Soluții pentru casă inteligentă Panasonic oferă soluții pentru casă inteligentă, inclusiv sisteme de automatizare a locuinței, sisteme de securitate și soluții de gestionare a energiei.
Îngrijirea sănătății Panasonic este implicată în industria de asistență medicală, producând echipamente de imagistică medicală, instrumente de diagnosticare și alte tehnologii legate de asistența medicală.
Panasonic are o prezență globală și este recunoscută pentru angajamentul său față de inovație, calitate și sustenabilitatea mediului.
Compania continuă să se adapteze la tendințele tehnologice în schimbare și la cerințele pieței, explorând noi căi, cum ar fi tehnologiile inteligente și conectate.