Elixir Magic pentru copii, concentrat cu mure bio, 500ml, Retter O bautura magica pentru copii din fructe de padure.
Se dilueaza 1:10, astfel 1 litru de elixir ajunge pentru 10 litri de bautura sanatoasa.
Intareste si sustine sistemul imunitar al copiilor zi de zi.
Sugestie de folosire: -amestecati o parte de elixir cu 10 parti de apa plata, si dati copiilor zilnic un pahar.
Daca e nevoie sa fie mai dulce, puteti indulci cu miere de albine, sau alt indulcitor sanatos cum ar fi siropul de curmale sau zaharul din cocos.
Dupa deschiderea sticlei, pastrati-o la frigider maxim 10 zile.
Produsul nu este filtrat, astfel apar in mod natural depuneri, agitati bine sticla inainte de folosire.
Ingrediente: mure* 30%, lapte de migdale*, curmale*, afine*, banane*, coacaze negre*, dude negre*, aronia*, cistus*.
*din agricultura ecologica Valori nutritionale/100ml: Energie: 245kj / 58kcal Grasimi: 0.
54g din care saturate 0.
07g Carbohidrati: 11g din care zaharuri 11g Proteine: 0.
61g Saruri: 0.
09g Fabricat in Austria Produs certificat bio 500ml, ambalaj: sticla.
Informatii produs
1 | 10 astfel 1 litru de elixir ajunge pentru 10 litri de bautura sanatoasa |
---|---|
Sugestie de folosire | Amestecati o parte de elixir cu 10 parti de apa plata si dati copiilor zilnic un pahar |
Ingrediente | Mure 30 lapte de migdale curmale afine banane coacaze negre dude negre aronia cistus din agricultura ecologica |
Valori nutritionale/100ml | Energie245kj 58kcal |
Grasimi | 054g din care saturate 007g |
Carbohidrati | 11g din care zaharuri 11g |
Proteine | 061g |
Saruri | 009g |
Produs certificat bio 500ml, ambalaj | Sticla |
Magazine sucuri
Despre Retter
RETTER este un brand dedicat soluțiilor de îngrijire personală, oferind o gamă variată de produse de la cosmetice la articole de îngrijire a pielii.
Brandul se remarcă prin inovațiile sale și prin angajamentul față de calitate, fiecare produs fiind formulat cu ingrediente de cea mai bună calitate.
Misiunea RETTER este de a oferi consumatorilor soluții eficiente care să răspundă nevoilor lor specifice, ajutându-i să se simtă bine în pielea lor.
Brandul își propune să inspire încredere și confort prin produsele sale, contribuind la bunăstarea generală a utilizatorilor.